GIGI X TOMMY – THE GIRL BY TOMMY HILFIGER
Tommy Hilfiger představuje novou vůni THE GIRL BY TOMMY HILFIGER a společně s ní i novou globální tvář značky pro podzim 2016.
Společnost Tommy Hilfiger uvádí na trh zcela novou vůní THE GIRL by Tommy Hilfiger, s níž zároveň představuje kampaň, jejíž tváří je modelka Gigi Hadid, která se stala globální abmbasadorkou značky Tommy Hilfiger v oblasti vůní, ale také módy a doplňků.
Nová vůně je prezentována v dynamické digitální kampani, která znázorňuje optimistický přístup, sebevědomí a neotřelý cool styl modelky Gigi Hadid, jež v rámci spolupráce spojila své síly s ikonickým americkým návrhářem a společně vytvořili flakon, který je oslavou a znázorněním spojení jejího moderního stylu a klasického amerického stylu, pro značku Tommy Hilfiger tolik typického.
THE GIRL Inspirována svobodomyslným duchem a přitažlivou osobností Gigi Hadid
THE GIRL by Tommy Hilfiger je svěží a čerstvá vůně, která se vás hned v úvodu zmocní závanem vůně zelené hrušky, fialky, zelených listů fíkovníku a hned poté se přesune do hedvábně sametového srdce plného vůně jasmínu a konvalinek. Cedrové dřevo a vůně kašmíru jsou sebevědomým a jedinečným zakončením parfému, věrně vystihujícího povahu Gigi Hadid.
„Vůně “The Girl” pro mne vyjadřuje upřímnost k sobě samé, kterou si zároveň mohu užít,” řiká Gigi Hadid. „Je to pro mne umění vychutnat si každý moment, umění brát se s nadhledem a obklopit se vším, co mne dělá šťastnou.”