Giorgio Armani s business naladěním v Pre-fall 2016
Se zaměřením na business prvky propletené aktuálními trendy se Giorgio Armani ve své nejnovější Pre-fall kolekci prezentoval poměrně působivě.
Kolekci návrhář postavil především na znovu příchozím trendu kalhot. Délka do poloviny lýtek či těsně nad kotníky v rozšířeném střihu je teď všude a tak nás s ní nepřekvapil ani Armani. Kalhoty se zkrácenými nohavicemi doplněny o kratší i dlouhá saka a hedvábné košile tvořily neodmyslitelně základ pro půvabnou business módu. No uznejte, kdyby se takto oblékala každá úřednice, manažerka a politička! Svět by se stal jedním obrovským módním molem...
Večerní móda svůj prostor v Pre-fall vlastně vůbec nedostala. Mihlo se tu pár sukní, ale nic, co by se hodilo na červený koberec. Zato různé střihové úpravy sak, svetrů, blejzrů a košilí tu byly jako doma. Obecně můžeme zkonstatovat, že nejen nohavice kalhot, ale i rukávy a okraje halenek dostávají lehce rozšířený nádech. A také prošly procesem zkracování. Takže pravděpodobnost, že se na předních příčkách budou stále držet crop topy, je vysoká.
vogue.com/fashion-shows