Globální ambasadoři Vans navrhli jedinečné aukční kousky pro charitativní sbírku na počest Checkerboar Day
Značka Vans se dala dohromady s globální společností eBay, aby exkluzivní charitativní kolekcí oslavili tzv. Checkerboard Day - Šachovnicový den. Více o tomto unikátním svátku, který se slaví v americkém státě Kalifornia a o zbrusu nové a unikátní kolekci se dozvíte v našem článku.
Bez šachovnice ani ťuk
Checkerboard Day aneb den naplněný (nejen) černobílými kostičkami a den, kterým se rozhodla společnost Vans oslavit kreativitu mladých lidí a podpořit dobrou věc. Při této příležitosti vytvořila také velmi unikátní kolekci, kterou si rozhodně nenechte ujít. Kolekce, kterou exkluzivně vytvořila značka Vans ve spolupráci se společností eBay, je zajímavá především díky své unikátnosti. Zájemci si ji mohou koupit jen v rámci charitativní aukce Global Ambassador Charity Auction. Svůj lví podíl na organizaci celé akce a vlastně i poskytnutí internetového rozhraní nese právě eBay, bez jehož přičinění by akce vůbec nevznikla.
„Jen málo značek vybízí sportovce, aby se odpoutali od norem a byli kreativní ve svém vlastním projevu,“pronesl skateboardista Vans Brighton Zeuner. „Má Vansí rodina dobře ví o mé vášni pro módu a nadšení z možnosti projevovat se skrze vlastní styl, ať už jsem na skateboardu, i mimo něj. Takže tato příležitost navrhnout vlastní design a pomoci tak druhým projevit se po svém, byla nabídkou, kterou jsem nemohl odmítnout.“
Unikátní kolekce vytvořena kreativitou
Kolekce bude obsahovat obuv a batohy a fanoušci Vans se o ni mohou trumfovat nabídkami na konkrétní stránce na eBay, a to od 11. do 21. listopadu tohoto roku. Konkrétně v kolekci najdete třeba Vans Classic Slip-On a batoh Old Skool III s designem od předních osobností moderního designérství, mezi nimiž jsou jména jako Christian Hosoi, Geoff McFetridge, Kim Jaekyung, Brighton Zeuner, Laurie Vincent, člen Vans týmu Steve Van Doren a další. Právě oni jsou podle značky zosobněním kreativity, která je ústředním tématem celé akce.
„Uspořádání Šachovnicového dne je vyjádřením všeho, za čím si jako značka stojíme,“ vysvětluje Steve Van Doren, viceprezident pro společenské akce a propagaci společnosti Vans. „Vždy jsme usilovali o prosazování myšlení mimo rámec věcí, podporovali kreativitu a vzdávali hold tomu, co dělá každého z nás jedinečným. Naše charitativní aukce dává celosvětové rodině Vans, věrným fanouškům i nováčkům, příležitost vzájemně se podpořit skrze kreativitu a zároveň podpořit nadaci, která je v čele úsilí o sebevyjádření mezi mladými lidmi.“
Podpora mladých kreativců
Jak již bylo řečeno, aukce je charitativní povahy a výtěžek půjde do organizace Imagination, která podporuje mladé lidi po celém světě na jejich cestě za kreativitou a talentem. Právě kreativita je totiž vlastnost, kterou podle analytiků dnešní generace tolik postrádá. Podle vyjádření značky se však Vans chce zaměřit především na rozvoj kreativity v podobě akčních sportů, umění, hudby a streetové kultury.