Gucci inklinuje ve své nové kampani k filmovému světu

Gucci inklinuje ve své nové kampani k filmovému světu

Milujete dobré filmy, kino, divadlo, popkorn, a k tomu něco navíc? Přesně takhle smýšlela značka Gucci, když tvořila svou novou podzimní kampaň plnou brýlí.

A stejně jako v dobrém filmu nesmí chybět ani perfektní tváře. Tentokrát místo hereček modelky a jeden model, všichni s dokonalou tváří a perfektními dioptrickými či slunečními brýlemi. I když myšlenka slunečních brýlí v kině není tím pravým ořechovým, nebudeme se pro tentokrát zabývat detaily.

Kampaň nafotil Colin Dodgson a před fotoaparát se mu postavili Thomas Riguelle, jako jediný model mužského pohlaví, dále pak Polina Oganicheva, Victoria Schons, Zarina Green a čínská herečka Ni Ni. Mladý postoj, sluneční brýle, dioptrické obroučky, okouzlující podívaná pod uměleckým vedením Christophera Simmondse.

Trend zimních brýlí značky Gucci můžeme vnímat v jiném rozměru. Jsou to kousky jednoduché i odvážné zároveň, se zářícími kamínky, s kočičím tvarem, s logem značky a s rudou rtěnkou působí úplně nejlépe...

gucci.com

Mohlo by vás zajímat