Gucci předčil Burberry v digitálním IQ

Gucci předčil Burberry v digitálním IQ

Digitální IQ je něčím, co v dnešní době každá značka potřebuje. Jestliže nejste na internetu, jako byste neexistovali.

Dlouho předtím, než byla vytvořena aplikace Snapchat, se módní značky snažily vyvinout digitální IQ a indexy, které srovnávají a pomáhají v uplatnění se na americkém trhu. Základní body jako viditelnost při vyhledávání na internetu, sociální angažovanost, investice do e-komerce a mnoho dalšího ovlivňuje úspěšnost značky.

Právě značka Burberrry v těchto ohledech dlouho vedla, ale v roce 2016 ji předčila značka Gucci, nejspíš díky kreativnímu řediteli Alessandru Michele a CEO Marcu Bizzari. Digitální IQ 145 je u značky Gucci jen o jeden bod vyšší než u Burberry, avšak to přeci jen stačí. Internetové služby pro zákazníky, integrace obsahu i funkcí či viditelnost značky a efektivní online reklamy jsou tím, co se při udělování digitálního IQ posuzuje.

Online kampaň Gucci dostala novou tvář právě pod vedením Michele a Bizzari. Nové internetové stránky od října tohoto roku zaznamenaly výrazný nárůst prodeje značky. Není to však jen o prodejích, ale také o různých spolupracích s celebritami, zapojení zákazníků do Instagramu, Snapchat a mnoho dalšího.

A ve výsledku vidíme, že právě tyto kroky stačí k tomu, abyste se vyhoupli na vrchol digitálního úspěchu. Tady již prvních deset módních značek s nejvyšším IQ, některé společně na stejném místě:

 

1. Gucci

2. Burberry

3. Coach

3. Ralph Lauren

5. Tory Burch

6. Kate Spade

6. Michael Kors

8. Louis Vuitton

9. Tommy Hilfiger

10. Cole Haan

10. Stuart Weitzman

 

Entrepreneur.com

Mohlo by vás zajímat