Gwyneth Paltrow varuje před fantazií šířenou prostřednictvím kosmetického průmyslu
Gwyneth Paltrow je rovněž ženou stojící za přírodou a vědomém postoji k ní. A také je ženou, která se neomlouvá a nevysvětluje...
Spolupráce herečky Gwyneth Paltrow společně s jejím magazínem GOOP, který se zabývá zdravým způsobem života od stravování, přes cvičení až po různé informace o cestování není žádnou novinkou. Ve věku 44 let hovoří herečka na webu o silikonových implantátech, o pigmentu a také o spolupráci se značkou Juice Beauty, zabývající se péči o pleť a make-upem.
„Byla jsem opravdu v šoku, když jsem zjistila, co obsahují produkty, které používáme každý den,“ řekla Paltrow o koupelových směsích, které se všeobecně doporučují i kojencům. „Proto jsem se začala přiklánět k více přírodním a ekologickým produktům.“ Od té doby se Paltrow zaměřila na změnu v kosmetické rutině k netoxickým výrobkům.
Paltrow ale přirozeně patří i mezi ženy, které mají vášeň pro všechny wellness vymoženosti, což byl také důvod, proč založila u svého kuchyňského stolu v Londýně v roce 2008 webové stránky. Herečka v polovině loňského roku hovořila o minimalizaci její role jako veřejné tváře GOOP, i když to byl právě tento magazín, který lidem přiblížil život a zdraví jedné z nejprestižnějších žen mezi celebritami.
Vysvětlení k situaci Paltrow nepodala, ostatně je to právě ona, kdo vede filozofii ve smyslu dvou hesel: Neomlouvám se, nevysvětluji. K nové knize Goop – čistá krása, však Paltrow alespoň napsala předmluvu, ve které varuje před fantazií šířenou prostřednictvím kosmetického průmyslu.
goop.com, instagram.com