H&M opět překvapuje novým konceptem péče o zákazníka

H&M opět překvapuje novým konceptem péče o zákazníka

H&M se rozhodlo zatlačit svou strategickou koncepci v péči o zákazníky. Většinu těchto opatření aplikuje právě ve své vlajkové lodi - pařížské pobočce na Lafayettově ulici v Paříži.

Francouzská vlajková loď H&M - odraz módní budoucnosti

Stále oblíbenější jsou v poslední době prázdniny na roadtripu po Evropě. Zastávka v Paříži rozhodně nesmí chybět. Pokud se tedy do Paříže vypravíte, rozhodně nevynechejte návštěvu Laffayettovy galerie moderního umění a to, co stojí naproti ní. Je to totiž světový unikát - místo, kde najdete všechno tak, čím kdy H&M = světový módní retailer, chtěl být. Na pěti patrech obchodu najdete prodejnu, která se řídí přesně podle koncepcí a strategií, se kterými kdy přišel top management firmy.

Oblečení, kterého se nebudete muset vzdát

Od letošního července se zde mimo dalších aplikuje i takzvaná strategie v péči o zákazníka se službou Take care - provokativní a riskantní koncept, který se však stává velmi inspirativní i pro ostatní pobočky H&M a také další módní retailery. V Paříži H&M vytvořilo tzv. Take Care koutek, kde ukazuje svým zákazníkům, jak se nejlépe starat o své oblečení, boty a doplňky. A samozřejmě zde nabízí služby, které zajistí opravu a renovaci vašeho oblečení, že vypadá tak, jako byste jej právě koupili a nikdy nenosili.

Pařížská exkluzivita - Bonjour Paris

Dále obchod nabízí produkty v rámci strategie Take Care jako například opravné sady na cesty, vlhčené utěrky na tenisky, prací prostředky a odstraňovače skvrn. V obchodě také můžete exkluzivně jako v jediné pobočce H&M na světě objevit speciální kolekci Bonjour Paris a H&M Home Collection.

Take Care koncepce pro celý svět

Podobná koncepce Take Care byla již na začátku tohoto roku testována ve vybraných pobočkách H&M v Německu a mluvčí H&M předpokládá, že pokud se tato služba setká s úspěchem u pařížských zákazníků, můžeme počítat s globálním rozšířením celého konceptu. A jak přiznala kreativní ředitelka H&M Pernilla Wolfahrt: "Tento zároveň ekologický krok je přesně to, co od nás mladší generace očekávají, přestože to možná ještě sami nevědí." Zdá se, že H&M je připraveno čelit zákazníkům a ekologickým výzvám budoucnosti.

FASHION Magazine; Insider; H&M

Mohlo by vás zajímat