H&M přináší novou kolekci pro mladou generaci ve spolupráci s No Fear

H&M přináší novou kolekci pro mladou generaci ve spolupráci s No Fear

Nová kolekce No Fear x H&M si hraje s kombinací oversized a přiléhavých střihů a basic kousků doplněných o nápadná grafická loga a ilustrace. Co je ovšem hlavní myšlenkou vzniku této spolupráce?

foto: se svolením H&M

H&M představila novou kolekci ve spolupráci s ikonickou americkou skate a streetwear značkou No Fear, která se stala v 90. letech symbolem odvahy a předefinovala strach na pozitivní stav, který může být naopak úžasným zdroje síly.

Společnost No Fear byla založena v roce 1989 a svého nejvyššího vrcholu popularity dosáhla v 90. letech. Poté byla znovu uvedena na trh na začátku dvacátých let, kdy přinesla novou ženskou perspektivu, především díky seskupení The Skate Kitchen - newyorské čistě ženské skate skupiny. A přesně její členky vystupují i v kampani nové kolekce No Fear x H&M.

foto: se svolením H&M

Kolekce nabízí celkem 23 kousků, jako jsou oversized trička, crop topy, košile, mikiny, úplety, bundy nebo tepláky. Všechny tyto kousky jsou zdobené grafickými logy nebo ilustracemi. Kolekce je také doplněna taškami, kulichy, šátky, páskem a teniskami. Typickou barvou pro tuto kolekci je zářivá zelená, černá a bílá, zatímco kousky vytvořené společně s The Skate Kitchen jsou v barevné kombinaci béžové, khaki hnědé, zelené a černé.

foto: se svolením H&M

Skupinu The Skate Kitchen v kampani zastupují Rachelle Vinberg, Ajani Russell, Ardelia „Dede“ Lovelace, Moonbear, Brenn Lorenzo a Jules Lorenzo. Společně mluví o inkluzi mladých dívek a bojují za lepší a rovnoprávnější svět. Nebojí se tváří v tvář postavit výzvám a jsou ochotní zkoušet nové věci. Hlavní myšlenkou celé kolekce a také motto No Fear, které se odráží v kolekci, je, se strachu postavit. 

„Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s No Fear a The Skate Kitchen na této kolekci, která má dodat dívkám sílu a sebejistotu. Siluety oversized střihů se střídají s přiléhavými kousky, a to vše s uvolněnou unisex atmosférou, přičemž klíčová jsou grafická loga a jemné variabilní prvky. Doufáme, že mladí lidé po celém světě si vezmou poselství této kolekce k srdci – pište svá vlastní pravidla a nenechejte, aby vám strach stál v cestě k vašim snům,“ říká Emily Björkeheim, Head of Design H&M Divided.

Kousky z nové kolekce No Fear x H&M můžete koupit v prodejnách a na e-shopu značky H&M. 

foto: se svolením H&M

foto: se svolením H&M

Mohlo by vás zajímat