H & M spouští unisex kolekci
Co to pro nás znamená? Že si začneme navzájem půjčovat oblečení se svým partnerem….
H & M je značkou zamýšlející se nad menšinovými komunitami lidí vyznačující unisex módu nebo i celkovou psychologii a vlastní vyjádření. Proto spouští od 23. března ve Švédsku módní gigant trendy, které jsou nenáročné, dle jejich slov i normální a unisex.
Denim United přináší kolekci, která je rovnocenným partnerem pro ni i jeho. Maže hranice a předepsané normy. Nerozlišuje ženské a mužské. Siluety i materiály jsou použity tak, že je kdokoliv může zaměnit v rámci dámského a pánského oblečení.
„Je pro nás velmi přirozené zahájit unisex kolekci, protože móda se neustále vyvíjí a vzájemně protíná,“ řekl mluvčí H & M. „Dnes vidíme, že v demokratickém stylu neexistují žádné hranice.“
Denim United je navržen tak, aby se daly jednotlivé kousky kombinovat a dobře koordinovat. Bundy, overaly, sukně i košile jsou vyrobené z obnovitelných látek v rámci různých procedur. Ceny se pohybují od 20 do 50 dolarů. „Džínové kousky v kombinaci s vysokým výstřihem na tričkách či nadměrných mikinách vytvářejí zachycení podstaty unisex módy,“ uvedl mluvčí značky.
Organické materiály a recyklace vůbec je pro značku H & M dalším krokem pro uzavření kompletní výrobní smyčky. Když začalo H & M v roce 2004 vyrábět první kousky z organické bavlny, stanovili si cíl, že každý rok její využití zvýší alespoň o 50 procent. A nám nezbývá než držet pěsti, že svého slova dostojí.
hm.com