H&M vydává pamětní knihu
Módní řetězec H&M vydává svůj knižní titul, který detailně vzpomíná na nejvýznamnější designovou spolupráci za posledních 10 let, Karlem Lagerfeldem počínaje.
S názvem “The First Ten Years“ tedy Prvních deset let právě vychází první knižní publikace švédského oděvního řetězce H&M, který svým věrným zákazníkům a fanouškům značky nabízí retrospektivní pohled na společné projekty s předními módními designéry Karlem Lagerfeldem počínaje. Čtenář se zde ale shledá i se jmény jako Viktor & Rolf či Stella McCartney.
Limitovaná edice systematicky navazuje na nedávné odhalení nejnovější spolupráce H&M s americkým návrhářem Alexanderem Wangem a nabízí nejen zajímavosti, kterými jsou tyto významné spolupráce protkány, ale také dosud nezveřejněné fotografie a kampaně jednotlivých kolekcí oblečení a doplňků z dílen Donatelly Versace, Matthew Williamsona či Roberta Cavalliho.
Kniha, jejíž vydání je plánováno na nadcházející měsíc, je na přebalu zdobena fotografií Karla Lagerfelda a citátem kreativního ředitele módního domu Chanel na rubové straně.
Knižní titul H&M The First Ten Years bude k dostání ve 250 obchodech módního řetězce po celém světě a jeho cena by neměla přesáhnout 300 Kč. Co je důležité, že společnost také myslí na dobrou věc a proto 25 procent z celkových výnosů poputuje na konto charitativní organizace UNICEF.
Zdroj: wwd