Hugo Boss mění své logo a představuje nové kampaně

Hugo Boss mění své logo a představuje nové kampaně

Nové logo představuje značka po padesáti letech své existence. Hugo Boss spouští dvě souběžné kampaně na podporu svých značek BOSS a HUGO. Dvojitý výstřel, který může umístit entitu k mladšímu cíli.

zdroj: galleries.launchmetrics.com

Obě nová loga tvoří výrazně odvážnější typ písma, který vyjadřuje současný moderní styl a předává působivý vizuální zážitek. Před několika dny představila společnost BOSS své nové logo, které je prvním redesignem za posledních 50 let. HUGO také obnovilo svůj emblém z 90. let. V obou případech je název značky i nadále zobrazen všemi písmeny, ale s modernějším fontem, který má sloužit jako strategie k získání skupiny.

zdroj: galleries.launchmetrics.com

 

"Rebranding a kampaně s celebritami posouvají značky BOSS a HUGO do nové éry. Naším cílem je zaujmout mladé, nové skupiny a následně z nich udělat fanoušky našich značek. Tyto dvě kampaně jsou proto důležitým krokem k posílení významu značky a dosažení našeho cíle stát se v nadcházejících letech jednou ze 100 nejlepších značek na světě," říká Daniel Grieder, generální ředitel společnosti Hugo Boss AG, uvádí zdroj reuters.com