Hugo Boss mění své logo a představuje nové kampaně
Nové logo představuje značka po padesáti letech své existence. Hugo Boss spouští dvě souběžné kampaně na podporu svých značek BOSS a HUGO. Dvojitý výstřel, který může umístit entitu k mladšímu cíli.
zdroj: galleries.launchmetrics.com
Obě nová loga tvoří výrazně odvážnější typ písma, který vyjadřuje současný moderní styl a předává působivý vizuální zážitek. Před několika dny představila společnost BOSS své nové logo, které je prvním redesignem za posledních 50 let. HUGO také obnovilo svůj emblém z 90. let. V obou případech je název značky i nadále zobrazen všemi písmeny, ale s modernějším fontem, který má sloužit jako strategie k získání skupiny.
zdroj: galleries.launchmetrics.com
"Rebranding a kampaně s celebritami posouvají značky BOSS a HUGO do nové éry. Naším cílem je zaujmout mladé, nové skupiny a následně z nich udělat fanoušky našich značek. Tyto dvě kampaně jsou proto důležitým krokem k posílení významu značky a dosažení našeho cíle stát se v nadcházejících letech jednou ze 100 nejlepších značek na světě," říká Daniel Grieder, generální ředitel společnosti Hugo Boss AG, uvádí zdroj reuters.com
zdroj: galleries.launchmetrics.com
Nové kampaně BOSS a HUGO
Za tímto účelem obě značky představily dvojitou kampaň, v níž vystupuje několik celebrit včetně modelky Hailey Bieber (BOSS) a tanečnice Maddie Ziegler (HUGO). Propagace prostřednictvím všech kanálů je založena na sérii videí na TikToku, oblíbené síti této žádané nové generace: BOSS se spojil s influencerem Khaby Lame, který se pro podporu značky prošel po molu loni v září. Naopak HUGO spoléhá na výzvu, kterou připravil rapper Big Matthew ve spolupráci s tvůrcem obsahu Vikem Whitem, a na podporu dalších 60 osobností na TikToku.
zdroj: galleries.launchmetrics.com
Před několika dny společnost Hugo Boss oznámila, že ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 zaznamenala růst tržeb o 51 % oproti předchozímu roku a o 12 % oproti roku 2019.
zdroj: galleries.launchmetrics.com
zdroj: galleries.launchmetrics.com