Hugo Boss podzim 2014 od Jason Wu
Léto ještě není ani v plném proudu a už je tu další podzimní kampaň... O tom nás přesvědčla i nová kampaň od fotografů Inez van Lamsweerde a Vinoodha Matadina, poprvé pod supervizí nového kreativního ředitele Jasona Wu.
Pokud je něco v módě srovnatelné s vnitřním vybavením luxusního automobilu, pak je to pečlivé a kvalitní zpracování materiálů a designu značky Hugo Boss. Nová kolekce je inspirována německou architekturou a historií značky. Jeho oblečení vyniká nejen prvotřídní kvalitou a luxusním provedením, ale jde i nad rámec pocitů. Kolekce oblečení se opět vyznačuje sportovním stylem, avšak velkou měrou ovlivněný městskou elegancí. Modely působí lehce a nositel se v nich bude cítit uvolněně.
Od založení základní značky BOSS v 70. letech je společnost symbolem nejkvalitnějších kolekcí, které okouzlují perfektním střihem a skvěle padnoucím tvarem.
Německý styl, který se v New Yorku ukazuje poprvé, s geometrickými tvary a ¾ délkou šatů s poutavými, vyšitými motivy. Uniformovanost inspirovaná vojenskou linií, doplněná o lakovanou kůži. Jednotlivé kostýmky a šaty jsou v materiálu i v paletě barev velmi umírněné. Důraz je kladen i na zvýrazněná ramena a odhalená záda, která působí velmi žensky. Vše se přitom odehrává v klasických odstínech šedé, karamelové a černé.
Jason Wu odvedl při svém debutu u Hugo Boss velmi dobrou práci, kterou v samotném závěru přehlídky ocenili hurónským potleskem všichni zúčastnění, včetně nových tváří vůní Hugo Boss, Reese Witherspoon, Gerard Butler, Diane Kruger a Gwyneth Paltrow.
Spolupráce dvorního designéra první dámy USA, Michelle Obama s Hugo Boss je pro něj samotného velkou výzvou i pro nadcházející sezony. Budeme se tedy těšit i na další kolekce s typickým rukopisem Jasona Wu, kterým je přesnost ale i přísnost, přesto ženskost a jemnost.
Zdroj: fashionshow.hugoboss.com