Irský herec Cillian Murphy vypráví příběh prostřednictvím nové kampaně značky Montblanc
Kolekce UltraBlack odkrývá styl jako módní vyjádření a zároveň v sobě ukrývá příběh dvou výjimečných osobností, se kterými značka nově navázala spolupráci. Mezi nimi zejména se hvězdou seriálu Peaky Blinders.
foto: Cillian Murphy / se svolením značky Montblanc
Montblanc představuje novou monochromaticky černou kolekci UltraBlack, procházející napříč všemi produktovými kategoriemi. Vzdává hold dědictví značky a oslavuje charakteristické atributy spojené s touto ústřední barvou domu – styl, eleganci a jednoduchost nadčasového designu.
Současně s uvedením kolekce UltraBlack Montblanc spouští také druhou vlnu své kampaně What Moves You, Makes You a představuje nové Mark Makers, tedy osobnosti, které ve svém životě dělají co je nejvíc inspiruje a na své životní cestě zanechávají stopu, svůj odkaz. Po oceňovaném režisérovi Spikovi Leeovi, herci Taronovi Egertonovi, herci, zpěvákovi a spisovateli Chenovi Kunovi a herečce Xin Zhi Lei, Montblanc vypráví příběhy dvou nových výjimečných osobností, herce Cilliana Murphyho a mezinárodní dýdžejky Peggy Gou. V rámci kampaně, která přináší poselství, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje; se Mark Makers objevují právě s doplňky z nové kolekce Montblanc UltraBlack.
foto: Cillian Murphy / se svolením značky Montblanc
Irský filmový a divadelní herec Cillian Murphy, který hrál v trilogii Temný rytíř, nebo ve filmech Inception a Dunkirk, a v současné době je k vidění v kritiky oceňovaném televizním seriálu Gangy z Birminghamu, se vždy snaží posouvat své umění dál a svým výkonem inspirovat ostatní. Jihokorejka Peggy Gou vždy následuje svoje vášně na své jedinečné cestě být úspěšnou DJkou, zakladatelkou nahrávací společnosti a podnikatelkou v oblasti módy.
„Cillian a Peggy jsou našimi novými Mark Makers, tedy inspirujícími osobnostmi, které ztělesňují étos značky Montblanc. Jsou živým důkazem toho, že pokud děláte to, co vás inspiruje s odvahou a kreativitou, bude váš život plnohodnotnější. Oba, každý originálním a sobě vlastním způsobem, zanechávají odkaz prostřednictvím umění a kreativity, vždy poháněni vášní a vyšším posláním,“ říká Vincent Montalescot, výkonný viceprezident pro marketing Montblanc.
Černá je absolutní barvou a v luxusu je vyjádřením nekonečné krásy a výjimečného designu. Je také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl ebonit hlavní ingrediencí při výrobě originálních psacích per. Černá je tak jednou ze dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913. V neustálé snaze inspirovat lidi k dosažení svého plného potenciálu tím, že dělají to, co je skutečně baví, uvádí značka kolekci Montblanc UltraBlack. Jedná se vůbec o první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.
foto: Peggy Gou / se svolením značky Montblanc
foto: se svolením Montblanc
foto: se svolením Montblanc