Jak Bruno Magli dobývá Asii po boku s Lucy Liu

Jak Bruno Magli dobývá Asii po boku s Lucy Liu

Italská luxusní značka navazuje nová partnerství v Číně a Japonsku. Z toho plynou nové možnosti v úplně jiném světě.

Současně značka zveřejnila na svých stránkách v rámci dámské podzimní kolekce debut Lucy Liu. Je víc než zřejmé, že se Bruno Magli snaží nejenom na evropském trhu kvalitně zapsat. Na základě toho se chystá otevření několika obchodů v Číně. V Japonsku se od září pro změnu mohou těšit na e-shop s touto obuví a koženými doplňky. Další plány jsou pak až na rok 2017.

„Je to neuvěřitelný čas pro Bruno Magli,“ uvedl Cory M. Baker, provozní ředitel společnosti Bruno Magli a mateřské společnosti Marquee Brand. „Oslava 80. výročí značky expanzí do Číny a Japonska se strategickými partnery pomůže upevnit náš globální růst loajální zákaznické základny.“

Andrew Yeung, výkonný ředitel a vedoucí maloobchodu v Sitoy Group, podtrhl klasické italské dědictví s pověstí jedinečného designu a kvalitu zpracování. Spotřebitelům tak budou moci nabízet nesporný výběr v kvalitě zboží.

Bruno Magli je značkou vybudovanou v 55. letech, stala se synonymem klasického stylu a kvality řemeslného zpracování s mimořádným komfortem. Alespoň takto o značce mluví prezident společnosti Kyle Nakamura.  

Mohlo by vás zajímat