Jak české ženy vnímají svoji krásu tváří v tvář zrcadlům?
Češky se na sebe v zrcadle usmívají v porovnání se světem mnohem méně. Vidí na sobě pouze nedostatky. Značka Dove to chce změnit!
Značka Dove přichází s novou celosvětovou kampaní Zrcadla (v originále Mirrors), která ukazuje ženy potýkající se svým vlastním odrazem v zrcadle.
Spousta žen na světě není spokojena s tím jak vypadá, z čehož pramení jejich velmi komplikovaný vztah k zrcadlům. To ale není ta správná cesta, jak dosáhnout zdravého sebevědomí. Ženy by se měly skrze zrcadlo o své vlastní kráse ujišťovat, namísto toho, aby na sobě hledaly chyby.
Podle nového celosvětového průzkumu značky Dove, bohužel každá třetí žena tvrdí, že se při pohledu do zrcadla cítí sklíčeně a kvůli tomu, co v zrcadle vidí, je pro ni těžké se na sebe usmát. Když ženy vidí svůj odraz v zrcadle, automaticky se vnímají velmi kriticky a nehledají na sobě nic krásného. Často v něm vidí více než jen svůj vzhled, vidí své emoce, které pramení z nepříjemného pocitu ze svého vzhledu.
Značka Dove chce tuto skutečnost změnit a je odhodlána vytvořit svět, ve kterém bude krása zdrojem sebevědomí a nikoli úzkosti. Proto připravila krátký film s názvem Zrcadla (v originále Mirrors), který ukazuje reakce zralých žen při pohledu do zrcadla a staví je do kontrastu s reakcemi malých holčiček. Pro ženy ve filmu není příjemné sledovat svůj vlastní odraz, protože jak víme, ženy jsou samy sobě nejhoršími kritiky krásy. Na rozdíl od holčiček, které milují svůj odraz v zrcadle. Dove svým filmem vybízí všechny ženy, aby se na sebe při pohledu do zrcadla usmívaly.
Nový krátký film přesvědčuje ženy, aby viděly krásu, která se na ně zrcadlí zpět.
Dove prostřednictvím filmu vyzývá všechny ženy, aby si vzpomněly na to, jak se na sebe jako malé holčičky při pohledu do zrcadla smály a předaly tak tento pozitivní přístup sama k sobě i další generaci. Říká se, že dcera je zrcadlem své matky. Dívky přejímají přístup ke kráse, sebevědomí a sebejistotě od svých maminek. Je tedy důležité, aby si maminky vlastní krásu uvědomily a daly tak svým dcerám správný příklad.
Ženy si musí uvědomit, jak jsou krásné i když v zrcadle leckdy vidí toho nejhoršího kritika jejich vzhledu. Ve skutečnosti se v něm odráží pouze jejich nedostatečné sebevědomí. Jen zdravě sebevědomá žena je schopna vidět svou krásu. Dove věří, že když se ženy cítí a vypadají dobře, jsou také samozřejmě šťastnější.
V rámci celosvětového průzkumu Zrcadla, značka Dove zmapovala vztah žen ke svému vlastnímu odrazu v zrcadle. Překvapivým zjištěním bylo, že stejně jako ve světě, pouze 10 procent Češek je se svým odrazem spokojeno a cítí se být krásnými. Zajímavé také je, že české ženy stráví před zrcadlem oproti zbytku světa skoro o polovinu méně času. Jsou však vynalézavější v tom, kde všude si svůj odraz prohlížejí.
Češky stráví díváním se do zrcadla v průměru 34 minut denně, což je oproti zbytku světa o 16 minut méně.
Do zrcadla se koukáme v průměru 5 krát za den (ženy ve světě věnují zrcadlům o jeden pohled denně více, Brazilky dokonce o 3 pohledy více).
Tak už přestaňte na sobě hledat chyby a při každém pohledu do zrcadla se na sebe zkuste sebevědomě usmát! A vězte, každá z nás je krásná!
Zdroj: emcgroup.cz