Jak Sophie Hulme postavila na nohy svoji úspěšnou kolekci kabelek
Zajímá-li vás, jak se „obyčejný“ člověk dostane k onomu pomyslnému kroku, který ho dostane za pomyslnou čáru k lepšímu živobytí, k působení v módním průmyslu a přinese mu úspěch, máme pro vás odpověď…
„Nepocházím z módní rodiny,“ vysvětluje na začátku rozhovoru v magazínu Fashionista žena, která má jedny z nejvíce prodávaných kabelek na světě. Na umělecké škole ji však místo výtvarného umění oslovilo módní návrhářství a v tu ránu se stala závislou.
„Je velice osobní, co nosíte ve své kabelce,“ řekla Hulme v návaznosti na vnitřní část kabelek, které drží věci na svém místě. „Je to neuvěřitelně funkční položka. Takže je to opravdu pěkná výzva pro designéry. Jde o nové a kreativní parametry.“ Hulme přišla s kolekcí kabelek v roce 2011 a zákazníci vzali její unikátní estetiku velice rychle na vědomí. Propracovanost, elegance i inspirace rozmarem a vojenským prostředím dělá její výrobky tím, čím dnes jsou.
O rok později získala designérka cenu British Fashion Award za talent roku a od letošního června ji narostl počet zaměstnanců na číslo 34. Kabelky Hulme jsou prodávány ve více než 250 obchodech ve 30 zemích světa a jsou zodpovědně vyráběny v Itálii, Maďarsku a Španělsku. A jak vlastně vznikají nápady na nové kabelky? „Myslím, že nejlepší řešení pochází z praktičnosti. Dívala jsem se na to, jak připevnit rukojeť silnějším způsobem a je to velmi průmyslový způsob navrhování. Moje kabelky jsou svým způsobem maskulinní a myslím si, že ženy jsou přitahovány k tomuto druhu módy. Velmi málo žen má zcela ženský vkus a ženskou chuť.“
Ne každá si však pod kvalitní kabelkou představuje luxus, který od Sophie Hulme může očekávat. „Používáme stejné kůže, jako Hermès a Louis Vuitton, takže naše kvalita je luxusní. Tomu odpovídají i ceny, ale lidé dnes mají pocit, že své peníze dávají za kvalitu víc než za jméno, což je docela anti módní přístup. Ale jako spotřebitel chci také cítit to, že mé peníze dám za kvalitní kůže, než platit za reklamu.“ Kabelku Hulme můžeme bez obav postavit vedle konkurence značek Prada, Balenciaga, Alexander Wang či Miu Miu, a to i přesto, že nemá tak zvučné jméno. Kvalita a ceny se však vyrovnají a zákazníci i zde očekávají prvotřídní výrobky.
sophiehulme.com