Jak využít geografickou polohu pro zvýšení tržeb?
Joe Francica se nad touto možností zamyslel a jako generální ředitel společnosti Pitney Bowes vysvětluje více.
Obchodníci a maloobchodní developeři dobře vědí o využití významu jednotlivých míst, odkud lidé nakupují. Proto jsou nyní díky funkcím „Big Data“ schopni poskytnout větší kontext nákupů s konkrétním místem. Věda a určení polohy nákupů mohou ulehčit obchodníkům přístup k jednotlivým zákazníkům. Joe Francica dále vysvětluje, jak využít tyto dva základní body, ke zvýšení prodejů.
„V současné době mohou podniky sledovat mnoho dalších aspektů chování zákazníků,“ vysvětluje Francica o „location intelligence“. Hlavní odpovědí tedy je, kde lidé nakupují. Vizualizace dat podle konkrétní polohy pomůže obchodníkům v první řadě v tom, rozpoznat odkud lidé v jejich obchodech či e-shopech nejčastěji nakupují, a podle toho uzpůsobit zboží jednotlivým potřebám. Jde tedy o bližší navázání vztahů obchodníků se zákazníky.
„Maloobchodník může pomocí location intelligence přichystat tu správnou nabídku a být ve správný čas na správném digitálním místě. Mohou vytvářet cílenější propagační akce a podporovat sofistikované příležitosti prostřednictvím mobilních a sociálních kanálů,“ pokračuje Francica.
Cílem je tedy i to, posílat zákazníkům relevantní oznámení o různých akcích podle konkrétní polohy. Využívání sociálních sítí a mobilních dat tak ještě vzroste. Všechna průmyslová odvětví jsou ovlivňována informacemi o poloze. A zatímco většina anket a průzkumů odpovídá na otázky „kdo, co, jak a proč“, location intelligence odpovídá na otázky „kde“.
pinterest.com