Jaký byl první krok Versace od jeho prodeje?
Donatella Versace a Michael Kors plánují rozšířit, ale i zjednodušit byznys pro Versus, Versace Jeans a Versace.
Michael Kors promluvil o svých plánech
Michael Kors se svou společností Capri Holdings oznámil, že jeho dalšími kroky bude vytvořit nezapomenutelnost značky Versace. Plánuje rozšířit kolekci doplňků a bot a tím zvýšit jejich prodej o třicet procent. Momentálně se Versace pohybuje zejména v internetovém světě. Značka Versace potřebuje mít jasný směr a zjednodušit koncept značky. Na všech rozhodnutích se podílí i Donatella, která je nyní kreativní ředitelkou. Michael Kors chce také vytvořit dalších 100 Versace obchodů v Evropě, Číně a Americe. Oba mají v plánu zaměřit se i na přehlídky, které budou větší a výstřednější.
Obnovení popularity Versus
Podle slov firemního mluvčího se jedná zejména o obnovení popularity ikonické značky Versace Jeans a Versus. Nový majitel chce rozvíjet potenciál staronové značky Versus a Versace Jeans. Donatella má ale také velké slovo. Vzhled a celý koncept kampaní, návrhů a přehlídek bude na ní. Návrhářka trvá na návratu do 90. let, kdy se Versus těšil největšímu úspěchu. Versus byla odnož luxusní značky Versace a byl to dar od legendárního Gianniho Versace jeho sestře v roce 1989. Proto Donatalla trvá na vybrané éře.
Místo pro nové talenty
Versus je skvělým kreativním prostředkem, kde dostávají prostor mladí návrháři, noví talenti a jiní kreativci. Michael Kors mu chce spolu s Donatellou vdechnout nový život. Už nyní se rozhodují, že hlavní inspirací budou 90. léta. Podle návrhářky je to období jejího úspěchu a víry sama v sebe. A víra je prý vše, co potřebujeme, abychom žili spokojený život. Zatím se návrhářka i nový majitel shodnou. Snad jim ta spolupráce vydrží!
vogue.co.uk, pinterest.com