Jarní kampaň Louis Vuitton ve znamení „Final Fantasy“
Jakoby kreativní ředitelé luxusních módních domů neměli dostatek starostí, navíc musí přinášet nápady pro sezónní reklamy jednotlivých kampaní. Louis Vuitton ale ví jak na to.
Některé značky pro své kampaně v loňském roce použily zvučnější jména jako například Justin Bieber, Joan Didiion či Joni Mitchell. Popředí reklamy každé kolekce je totiž nesmírně důležité. Louis Vuitton proto v rámci aktuální kampaně vsadil na malý experiment.
Ten přinesl Nicolas Ghesquiére, který se od roku 2013 držel spíše při zdi, tentokrát to vzal za naprosto jiný konec. Místo Jennifer Connelly, Freja Behy Erichsen či Liye Kebede zvolil modelku nevšedních rozměrů. Tedy přesněji řečeno postavu z videohry – Lightning ze série s názvem Final Fantasy.
Jarní kampaň 2016 se tak nese v duchu spolupráce umělce, designéra a režiséra Tetsuya Normura ze Square Enix, který vytvořil animované obrázky, jež Ghesquere vypustil před pár dny na světlo světa, respektive světlo Instagramu.
Jde o téma zahrnující realitu i fantazii, připomínající sci-fi futuristickou náladu digitálního světa. Nakonec věrohodná Lightning s růžovými vlasy fanoušky jistě naplno nadchne.