Jarní kampaň Prada 2016 odkazuje na historii značky

Jarní kampaň Prada 2016 odkazuje na historii značky

Hotelové prostory, známé modelingové osobnosti a odkaz italské značky se staly dostačujícím základem pro celou jarní kampaň 2016. 

Italský modní dům Prada si pro jarní kampaň vybral tři tváře a z toho dvě velmi dobře známé; Sasha Pivovarova a Natalia Vodianova. Třetí tvář už se ukázala jako překvapení, jelikož modelka Yasmin Wijnaldum a její pózování na fotografiích Prady je jejím prvním větším focením. Byť předtím šla přehlídky pro velká jména jakým je třeba Giambatista Valli nebo Valentino, před objektivem je novou tváří. 

Kampaň se nese v tradičním dědictví italské značky. Mixování nejrůznějších materiálů, plastické ozdoby, květinové motivy, proužky a pestré boty na podpatku. V prostorách hotelového lobby byla nafocena celá kampaň čítající skromné čtyři snímky.


fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat