Je to tady - boty značky Converse s Hello Kitty motivem
Co může vzniknout, když se skvělá módní značka spojí s tvůrci fenoménu, jenž oslovil celý svět? No přece kolekce Hello Kitty od Converse.
Neustupující legenda
K dostání je už od srpna, ale je patrné, že ani sami tvůrci celé kolekce nepředpokládali tak obrovský zájem - první zásoby jsou již téměř vyprodány. Aktuálně je však kolekce k dostání i v českých pobočkách Converse. Pojďte se s námi podívat na příběh nové kolekce Converse s motivem nejznámějšího bílého koťátka na světě - Hello Kitty.
Z Pumy se stalo bílé koťátko
Ještě minulý rok by nikdo nepředpokládal, že by zákazníci mohli prahnout po produktech s logem Hello Kitty ještě v roce 2018. Všichni jsme si mysleli, že tento boom, zasáhnuvší nejdříve především mladou generaci, který se volně přesouval pověkové hranici, skončil v roce 2016 a jeho ozvěny pomalu utichaly až do roku 2017. Opak je ale pravdou. Na začátku tohoto roku vypustila značka Puma novou kolekci Hello Kitty a zájemci o tuto kolekci se jen hrnuli. Z velké šelmovité kočky se stalo roztomilé koťátko s červenou mašlí. Nutno poznamenat, že Puma přesně vytušila, kam tren japonského seriálu o Hello Kitty směřoval, a proto přišla na trh s úplně jiným designem. Hello Kitty oděla do červených barev a typickou křiklavě růžovou úplně vynechala.
Nejen obuv
Tento tah se pravděpodobně zalíbil i značce Converse, která však růžový design přeci jen plně neodstranila, ba naopak, udělala z toho hlavní průvodní bod nové kolekce. Spolupráci na kolekci značce přislíbili právě tvůrci Hello Kitty Sanrio. Kolekce zahrnuje modely plátěných bot Chuck Taylor All Star, Chuck 70 a One Star tenisek. Mimo obuv jsou součástí kolekce americké mikiny, mikiny s kapucí, trička s dlouhým a krátkým rukávem, tašky a kšiltovky.
Hello Kitty je tu pro všechny
"Spuštění prodeje kolekce je neskutečně vzrušující a zábavné. Věříme, že stálí fanoušci Hello Kitty a Converse uvítají novou kolekci obuvi, oblečení a doplňků a najdou si vlastní vzrušující a zábavnou cestu, jak těmito produkty reflektovat svůj osobní styl. Myslíme si, že každý jedinec, různého věku, od dětí po dospělé, si kolekci užije tak, jako my jsme si užili její vytváření," říká Sophie Bambuck, vedoucí marketingu pro Converse.
Skvělý doplněk do školy
Start kolekce, který byl 18. srpna, je příhodný i díky tomu, že se kolekce pravděpodobně zařadí do nejlepších módních trendů back-to-school letošního roku. Ať bylo očekávání společnosti Converse totiž jakékoli, stále je postavička Hello Kitty nejoblíbenější značkou u malých školou povinných ratolestí, na které je cílena i reklamní kampaň. A rodiče, nekupte svým malým roztomilým capartům krásné značkové boty s růžovou smějící se mávající kočičkou!
POPSUGAR Fashion UK; Glamour; Converse.com