Jedenáctý LEMARKET přivítá 200 značek a umělců v budově bývalých elektrických podniků WPP Campus. Uskuteční se během dvou prosincových víkendů

Jedenáctý LEMARKET přivítá 200 značek a umělců v budově bývalých elektrických podniků WPP Campus. Uskuteční se během dvou prosincových víkendů

Moderní tržiště LEMARKET, které představuje a podporuje českou tvorbu, vstoupilo do druhé dekády. V letošním roce zaplní o dvou víkendech 7. a 8. prosince a 14. a 15. prosince rekonstruovanou budovu WPP Campus u stanice metra Vltavská, do které se běžně veřejnost nedostane. V budově, která v roce 2021 získala ocenění Stavba roku, najdou návštěvníci nejen více než 200 lokálních značek, designérů a umělců, ale i prostor pro odpočinek a relaxaci. Součástí obou víkendů bude vedle gastro zóny a bohatého doprovodného programu i možnost profesionálního líčení, tetování a workshopy.

 

LEMARKET pokračuje ve své misi objevovat a představovat to nejlepší z lokální tvorby. Každý ze dvou víkendů nabídne přes 100 pečlivě vybraných značek, přičemž pouze 30 z nich se bude oba termíny opakovat. „Návštěvníci tak budou mít jedinečnou příležitost objevit během obou víkendů zcela nové tvůrce a značky jako jsou například Ententyky, Soolista, Nikola Zezulová, Michaela Lada, Artistka nebo Kayu. Zároveň jsme program obohatili o řadu služeb, které zpříjemní celkový zážitek z návštěvy. Ať už jde o tetovací salón nebo péče o krk, ruce a obličej se značkou Bioorganica," říká organizátorka Elena Janota.

Oceněné prostory WPP Campus, dříve Orco Bubenská, jsou důvěrně známé tvůrčí komunitě. Mnoho značek zde v minulosti mělo své ateliéry a showroomy a LEMARKET sám v ní po několik let sídlil. Budova se s LEMARKETEM promění v designové tržiště s originální atmosférou. Citlivá rekonstrukce budovy zachovala řadu původních architektonických prvků, které vytváří jedinečné prostředí pro prezentaci současného designu. Mezi vystavovateli nebudou chybět etablované české značky jako je například udržitelná oděvní značka Weconcept, výrobci českých parfémů a vůní do interiérů Perfumed Prague a Oraculum a designéři a designérky jako jsou šperkařka Eliška Lhotská a Ela Chroust, výrobci kožených doplňků about leather nebo brýlařské studio Optiqua. Nejen ty doplní začínající tvůrci a přibližně desetina vystavovatelů přijede ze Slovenska.

Novinkou letošního ročníku je rozšířená nabídka služeb pro návštěvníky. V prostorách marketu naleznou tetovací salon, relaxační zónu s masážemi od Biorganica zaměřenými na péči o krk, ruce a obličej, služby vizážistky s možností líčení a poradenství, a profesionální balení dárků. Významnou součástí je také nová dobročinná zóna, kde se zdarma představí charitativní projekty SPOLUŽIVOT, METRÁŽ a ELPIDA.

O gastronomické zážitky se postará kurátorovaný výběr značek. Návštěvníci ochutnají vína od ALMA WINES, pečivo z pekárny La Forme, speciality od Sweet & Pepper Days, kávu od Onesip Coffee a Dvakratdva, japonské speciality Neko Onigirazu, sladkosti z pardubické cukrárny Epifany a osvěžující nápoje od Herbert Sirupy.

Kulturní program, který bude moderovat Šimon Bilina, nabídne pestrý mix žánrů. Na pódiu se vystřídají Adam Vopička, Sbor ELPIDA, dětský sbor HLÁSKY a večerní atmosféru dokreslí DJ set. V programu bude také benefiční divadelní představení, kterým budou moc lidé podpořit vybraný charitativní projekt.

LEMARKET se uskuteční během dvou prosincových víkendů (7. – 8. 12. a 14. – 15. 12.) v prostorách WPP Campus. Vstupné činí 150 Kč na den nebo 250 Kč na celý víkend. Děti do 15 let a senioři mají vstup zdarma.

Mohlo by vás zajímat