Jemnost hlavním heslem jarní Intimissimi kampaně 2016

Jemnost hlavním heslem jarní Intimissimi kampaně 2016

Jen tenounké krajky a pastelové odstíny. Nic tvrdého, provokativního a přímočaře sexy. V tomto duchu Intimissimi představuje svou reklamní kampaň pro jaro 2016. 

Izraelská modelka Shlomit Malka se jako tvář italského spodního prádla neukázala poprvé. Při pohledu na její dívčí vzhled se zdravě vypadající postavou se ani nepodivujeme, že si ji Intimissimi vybralo znovu. Pózuje v jarních modelech podprsenek, kalhotek a body, které jsou vyrobené především z decentních krajek. S radostí konstatujeme, že se nedočkáme žádných výrazných barev rudé, černé či růžové a silného double push-up efektu. Intimissimi jde totiž střízlivou cestou přírody a v jarní kampani 2016 nám předkládá jen čistou eleganci s trochou luxusu. 


fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat