Kampaň na spodní prádlo Guess, která se nepovedla
Proč? Protože zřejmě zapomněla projít Photoshopem, kde by šikovní grafici odmazali to, co nemělo být vidět...
Guess si do své kampaně spodního prádla vybrala obdařenou modelku Charlotte McKinney a právě tam se stala ta chyba. Značka ji oblékla do minimálně o dvě velikosti menší podprsenky, což se nevyplatilo. Už sice víme, že se jedná o běžnou praxi při focení spodního prádla, nicméně, aby byl výsledek použitelný pro komerční účely, fotky jsou v postprodukci retušovány tak, aby působily co nejpřirozeněji. V kampani Guess se zdá, jako kdyby profesionálové přes Photoshop nebyli k dispozici a značka fotky vypustila bez úprav. Právě proto se nám teď nabízí pohled na nevzhlednou a nepadnoucí podprsenku, která dělá Guess reklamu spíše negativní.
Víte, jak se doopravdy retušují fotky velkých značek?
fashiongonerogue.com