Kampaň značky Coach s mladou Selenou Gomez částečně odhalena
Podzimní reklamní kampaň Coach představuje 24letou zpěvačku a herečku Selenu Gomez pod rouškou fotek Stevena Meisela.
V prosinci minulého rok spolupracovala Selena Gomez se značkou Coach ve velkém. Není to jen kampaň, kterou nově jejich spolupráce zplodila, ale také speciální projekt, který vede kreativní ředitel značky Stuart Vevers. Značka Coach má svou nadaci, se kterou bude Gomez rovněž spolupracovat. V základu myšlenky jde o podporu národní organizace Step Up, která se věnuje posílení teenagerů z komunit, které mají nedostatečné zdroje pro živobytí.
V podzimní kampani je zpěvačka k vidění coby elegantní dívka, která se chystá vyrazit na cesty. Na fotkách je zachycena jak lenoší v koženém interiéru červeného auta Plymouth Fury z roku 1976. Na kampani se podíleli kromě fotografa Stevena Meisela další kreativní duše jako Karl Templer či Fabien Baron. O dokonalý make-up se postarala Pat McGrath, zatímco vlasy si vzal na starosti Guido Palau. Všechny fotografie budou k vidění v červenci, kdy se vypustí celá kampaň na světlo tisku.
„Selena je povstalecká a romantická. Je snílek a činitelka, která směle mapuje svůj vlastní kurz. Za mě promlouvá ke své generaci,“ řekl Stuart Veevrs, kreativní ředitel Coach. „Nemohla bych být pyšnější, že jsem tváří Coach,“ řekla Gomez. „I já miluji práci se Stuartem, obdivuji jeho vizi a jeho návrhy.“ Souběžně s uvedením podzimní kolekce vytvořila značka tři krátké filmy věnované klíčovým sáčkům sezóny. I ty budou k vidění v průběhu července.
wwd.com