Karl Lagerfeld na jarní kolekci nechal natisknout sám sebe

Karl Lagerfeld na jarní kolekci nechal natisknout sám sebe

Futuristický nádech čiší z jarní kampaně světově uznávaného návrháře po všech stránkách. Na oblečení i doplňcích se objevují především robotické podoby samotného Lagerfelda a jeho kočky. 

Pokud hledáte odpověď na otázku, jak daleko povede Lagerfeldům sebecentrismus, obáváme se, že vám neporadíme. Podobné myšlenky nám totiž běhají hlavou stejně jako vám. Ve své jarní kolekci 2016 poutá pozornost čistě na sebe a svou nejmilovanější - kočku Choupette, která byla označena jako nejvíce vydělávající zvíře na světě. Tu bychom mu ani za zlé neměli, však se podívejte na její Instagram - je opravdu rozkošná!

V typické Lagerfeldově tvorbě zapózovala modelka Freja Beha Erichsen. Ukázala módně roztrhané džíny, bavlněné mikiny a kabelky. Většina z toho se neobešla bez robotických podobizen Karla a Choupette. Na první pohled ovšem kampaň nevypadá vůbec špatně a představené oblečení lze snadno zařadit do nositelné kategorie toho, co budou mít supermodelky v šatnících. Protože budou. 

PS: Jen chvilku počkejte a uvidíte sami. 

 

fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat