Karl Lagerfeld Paris zavádí plus size oblečení
Dříve to byla váha modelek, která se musela přizpůsobit oblečení, dnes se oblečení přizpůsobuje spotřebitelům. Konečně i u velkých módních domů.
I to je důvod, proč značka Karl Lagerfeld Paris zahájila spolupráci s on-line službou osobního stylingu Stitch Fix. Karl Lagerfeld Paris je jednou ze značek německé módní ikony. Konkrétně tato vznikla v roce 2016 a nabízí ženám 15 klasických stylů. Tvídové blejzry, ozdobné úplety, květinami potištěné midi sukně a další. Vše je navíc teď k dostání ve větších velikost ve spolupráci se Stitch Fix.
Cenově se kolekce pohybuje od 39 do 148 dolarů, což je vlastně nižší průměr. Konkurence on-line obchodů s plus size oblečením roste. Proč je tedy Stitch Fix pro Lagerfelda tak výhodnou spoluprací? Společnost je na trhu poměrně krátkou dobu. Přesto již začátkem roku 2017 rostl rychlostí blesku seznam ženských jmen, které měly zájem o oblečení velikostí XL a více, společně se službami Stitch Fix. Přes 75 značek se od prvopočátku upsalo ke spolupráci a k tomu více než 70 tisíc žen. Mnohým tak došlo, že být na seznamu Stitch Fix se vyplatí, což velice rychle pochopil i Lagerfeld.
„Značka Karl Lagerfeld Paris je nadšená, že zákazníkům nabízí exkluzivní příležitost stát se součástí Stitch Fix světa,” zaznělo od tiskové mluvčí. „Naše spolupráce je příležitostí, aby se více amerických žen stalo součástí revoluce ve stylu a technologii.” Největším konkurentem této společnosti je Amazon, který ale funguje na trošku jiném principu. V jeho službě Prime Wardrobe si je stylistou každý zákazník sám. Stitch Fix má osobní stylisty, kteří s výběrem na dálku zákazníkům pomáhají.
fashionista.com