Kate Moss a Kaia Gerber novými tvářemi jarní kampaně Stella McCartney
Udržitelnost a cirkulární ekonomika je hlavní téma nové jarní kampaně módního domu Stella McCartney. Tvářemi kolekce se staly supermodelka Kate Moss a dcera Cindy Crawford, Kaia Gerber.
Čtyřiačtyřicetiletá supermodelka Kate Moss a sedmnáctiletá modelka Kaia Gerber se staly součástí nové kampaně britského módního domu Stella McCartney. Sama návrhářka McCartney uvedla, že zvolila tyto dvě modelky z toho důvodu, jelikož představují 'zázrak žen' napříč různými generacemi. V nynější době se jedná již o sedmou spolupráci Kate Moss a první spolupráci Kaiy Gerber s módním domem.
Fotografie, které zhotovil návrhář Johnny Dufort, představují drobný podnět návrhářky Stelly McCartney k udržitelnosti. Téměř 60 % nové jarní kolekce je zhotoveno z udržitelných materiálů, nechybí proto organický denim, regenerovaný kašmír či bílá organická bavlna. McCartney chce touto kolekcí podpořit kromě udržitelnosti také cirkulární ekonomiku, proto jsou snímky vyobrazeny v kruhu.
Fashionista.com, Vogue.co.uk