Kdyby elegance měla jméno, nazývá se Rhapsody in Blue od Giorgio Armani

Kdyby elegance měla jméno, nazývá se Rhapsody in Blue od Giorgio Armani

Kdyby elegance měla jméno, budeme jí všichni říkat Giorgio Armani - přesně to, totiž vystihuje první dojmy z přehlídky podzimní a zimní kolekce pro rok 2019-20.

Rhapsody in Blue

Italská elegance udivovala svět vždy, a udivuje ho stále. Především po letošní přehlídce zimní a podzimní kolekce Giorgio Armani ready-to-wear se bude o eleganci ještě dlouho vyprávět. Kolekce nesla název Rhapsody in Blue a modrá byla právě hlavním atributem celé přehlídky. Její variace v podobě světlých a tmavých přechodů vytvořily krásnou přehlídku ostře střižených modelů.

Vitruviánský muž podle Armaniho

Především pak pánská kolekce byla poplatná prezentaci toho, jak známe módu od Armaniho - ostře střižené luxusní obleky s přidanými prvky z hedvábí a kůže. Luxusní klasika postupně přechází v pánské kolekci v modely, které především mají za úkol zobrazit mužskou postavu v plné parádě za pomoci několika vrstev úzkých vest s dvojitou látkou. Armani prostě dokazuje, že pánský styl je jeho silná stránka a umí toho patřičně využít.

Odvážná moderní žena

Více odvážnosti si dovolili návrháři vypustit do dámské kolekce. Kromě klasicky armaniovsky střižených obleků, samozřejmě v modré barvě, se v kolekci objevují odvážné šaty v tmavě modré až černé barvě. Tyto šaty návrhář doplnil o zvrásněné kožené vysoké boty a koženou kabelkou se speciálními koženými efekty. Spousta modelů také sestávala z tkaných kalhot s vysokým pasem, které byly sladěny s tkaným sakem doplněným o hedvábnou košilku v modré barvě. Některé barvy dokonce přecházely z modré do temně fialové.

Modrá smršť elegance

Hra s barvami v režii blankytně modré, tak by se dala charakterizovat letošní přehlídka. Módní experti však vědí, že Armani nikdy s barvami neexperimentuje a drží se přísně svých nastavených mantinelů, které nepřekračuje. Pro italské značky je tento způsob zdá se typický. Díky této kolekci si tak můžeme vychutnat luxusně elegantní stínování pouze modré. Právě v tom podle některých tkví umění módního návrhářství. Není proto divu, že opravdu velikou ovaci si zasloužil samotný zakladatel značky Giorgio Armani, který se na konci přehlídky na mole objevil. Ohlas publika, který sklízí za svou celoživotní práci pravidelně, jej dohnal k slzám.

Vogue

Mohlo by vás zajímat