Kenzo zaujal svět módy svou novou podzimní kampaní

Kenzo zaujal svět módy svou novou podzimní kampaní

Kenzo se vrátil k módnímu filmu spolu s neobvyklou reklamou. Zajistil si tím úspěch?

Film se vrací do módní komunikace

Film v módě byl poslední dobou maličko opomíjen, ale návratem v podobě krátkého filmu od značky Kenzo se úspěšně vrací prohloubenější příběh za podzimní-zimní kampaní. Divák a zákazník v jedné osobě má tak možnost do hloubky pochopit celou kolekci a její myšlenku, proč jsou věci takové, jaké jsou.Na stejný film navazuje i tištěná reklama se stejným názvem "Everything" neboli "Všechno". Reklama tak propague jak film, tak i novou Kenzo kolekci.

 

Samotné duo Kenzo tvoří film

Jedna polovina dua Kenzo Humberto Leon se odhodlala stoupnout za kameru a fotoaparát a stvořit krátký příběh vyprávějící o dnešní kultuře, muzice, módě a společnosti. Jak sám říká: "Pokaždé, když se nudím, tak přemýšlím o tom, co mohu dělat se svou představivostí a o všelijakých podivných věcech." Tento přístup se odráží i v jeho představivosti a nekonvenčním filmu a reklamě, kde se boří hranice právě mezi módou, hudbou, uměním a společností. Leontvrdí, že tyto hranice jsou neviditelné a je třeba brát módu jako součást většího celku.

 

Nejen pro módní znalce

Jeho film i reklamu ocení nejen módní znalci ale i běžný divák a zákazník. Pojetí kampaně s názvem "Všechno" má přimět k zamyšlení, že všechno je vlastně propojené a nedá se vymanit z běžného života. Smysl pro humor i chytrý slogan v čele se supermodelkou a herečkouMillou Jovovich je povznášející a až odlehčený pohled na módu a život.Jovovich ztvárňuje matku mladších modelek a modelů, kteří jsou ve filmu i kampani jejími dětmi. Samotným tahákem je její krásná tvář a nastupující modelingový talent. Herecké výkony jsou též dobré. 

 

vogue.co.uk

Mohlo by vás zajímat