Khloe Kardashian nemá ráda pojem Plus-size, proto navrhla vlastní denimovou kolekci
Pozitivní vazba vůči svému tělu je snad pro každou ženu opravdu důležitá. Ani mezi celebritami se však nevyjímají malé nedostatky či nenávist vůči určitému škatulkování.
Khloe Kardashian a Emma Grede milují džíny, proto také v úterý večer spustily svou vlastní kolekci denimu do světa s názvem „Good American“. Snaží se svou práci pojmout pozitivně vůči tělu ženy.
Kolekci denimových kousků z rukou Khloe Kardashian můžete zakoupit na internetových stránkách Nordstrom.com v širokém rozpětí velikostí. Džíny jsou navřeny tak, aby zakryly malé nedostatky a celkově zlepšily vzezření těla.
Celá kolekce byla navržena na těla 23 žen, které byly vybrány v projektu „Good American“ ve spolupráci s Nordstrom.com. Různé velikosti, tvary i etniky žen nyní stojí za celou kolekcí. Proto si troufáme tvrdit, že bude mít kolekce obrovský úspěch. Jakmile totiž jakýkoliv návrhář myslí i na ženy „normálních“ velikostí, pak se mu dostane velké odměny a popularity.
Kardashian i Grede promluvily pro magazín Fashionista.com o tom, proč se musíme zbavit termínu „Plus size“. „Plavky a denim jsou dvě věci, které vás nejvíce frustrují při nakupování. Mám pocit, že je to důvodem, proč se lidé drží značek, které znají a raději se nepokoušejí o nové objevy. Emma a já jsme velkými fanoušky nakupování online. Objednané věci přijdou k vám domů, můžete si je v pohodlí vyzkoušet, podívat se do svých zrcadel s reálným osvětlením, jestli vypadáte skvěle,“ řekla Kardashian. „Nesnáším termín plus-size. Je to nespravedlivé. Kdy se standardními velikostmi staly velikosti XS – M? Tuto překážku chceme prolomit a za standardní velikosti považovat i velikosti XXL a výše.“
Ostatně to potvrdila i její kolegyně Grede, když polemizovala o tom, že v klasickém značkovém obchodě velikosti nad M seženete jen těžko. „Přitom veškerý průzkum říká, že průměrná velikost ženy v USA je velikost XL-XXL.“ Khloe dále prozradila, že na kolekci pracovaly s Emmou více než rok. Šlo jim tedy nejenom o zpracování větších velikostí, ale také o pojetí kolekce samotné, o módní vzhled i kousky pro různá roční období.
fashionista.com, nordstrom.com