Kolekce Burberry Pre-Fall 2019 nabízí nový pohled na moderní odívání
Nová kolekce kreativního ředitele Riccarda Tisciho pro módní dům Burberry přinesla mnoho inovativních kousků. Mimoto také nabízí zcela nový pohled na moderní odívání.
Italský designér Riccardo Tisci není v módním světě žádný nováček. Předtím, než byl v roce 2017 oficiálně zvolen novým kreativním ředitelem londýnského domu Burberry, dvanáct let pracoval pro pařížskou značku Givenchy. Tisciho druhá kolekce se zaměřila na moderní pojetí oděvů, přičemž inspiraci bral i z archivů starších kolekcí Burberry.
Debutová kolekce Riccarda Tisciho, představená v září na londýnském Týdnu módy (sezona Jaro/Léto 2019), ukázala přes 130 modelů. Tiscimu se tak podařilo oslovit opravdu široké spektrum zákazníků. Jeho v pořadí druhá kolekce je, co se kvantity týče menší, zato kvalitativně se vyrovná té první. „Chtěl jsem, aby byla tato sbírka pokračováním příběhu, který jsem začal vyprávět v září. Soustředím se na archivní potisky, barvy a ikonické svrchní oděvy, včetně monogramu Thomas Burberry,” sdělil Riccardo Tisci.
Nejdůležitějšími odstíny se v nové před-podzimní kolekci staly béžová, olivová zeleň, černá, hnědá, bílá a červená. Tedy paleta, která je pro Burberry typická. Tisci vytvořil množství rozličných trenčkotů, kalhot, éterických rób i zcela sportovních modelů. Nechyběly ani elegantní boty jak na podpatku, tak klasické mokasíny.
Kromě dámských oděvů vytvořil Tisci pro Burberry také množství těch pánských. Nechyběly zde proto pánská saka, kabáty, košile, kožené aplikace a elegantní kalhoty, které jsou pro módní dům klíčové. A jelikož se v nynější době dere do popředí pohodlný street style, stal se nezbytnou součástí i této kolekce.
Vogue.com, Hypebae.com