Kolekce Louis Vuitton x Yayoi Kusama je plná charakteristických puntíků i známých tváří
Kreativní setkání mezi módním domem a Yayoi Kusamou navazuje na předchozí umělecké spolupráce značky Louis Vuitton. Je založeno na ryzosti, ikonoklasmu a především na oboustranném hledání dokonalosti a umění u běžných věcí. V módním domě Louis Vuitton nemá tvorba kouzelných produktů žádné limity.
Nová etapa kreativního dialogu mezi značkou Louis Vuitton a Yayoi Kusamou začíná tam, kde v roce 2012 spolupráce skončila. Začíná dárkem, který v sobě dokonale pojí oba světy. V roce 2012 si Yayoi Kusama vybrala jeden z nejvíce nadčasových a nejkouzelnějších ikonických předmětů módního domu a přetvořila jej po svém – pomalovala kufr Louis Vuitton svými charakteristickými puntíky, které jsou pro umělkyni ztělesněním nekonečna.
Přesná replika těchto puntíků vytvořených Kusaminou rukou zdobí unikátní produkty Louis Vuitton i kampaň k uvedení kolekce. Design spolu s dalšími aspekty této úžasné spolupráce byl velkou výzvou a motorem savoir-faire ikonického módního domu. Každé jedno vyobrazení puntíků posvětila sama autorka, stejně tak i podobu široké plejády produktů, které jsou součástí projektu. Motiv puntíků byl s tou největší pečlivostí a důrazem na detail přenesen na nové kreace. Zachován byl každý jednotlivý tah štětce, nepatrný detail i hloubka a textura barvy. Značku Louis Vuitton a Yayoi Kusamu pojí snaha o zachycení nekonečna prostřednictvím dokonale zvládnutého řemesla. Spočívá v procesu tvorby magický objektů, které dokážou překonat prostor a čas. V procesu, který vás zcela pohltí a přinutí poznat sebe sama. Cílem módního domu Louis Vuitton i Yayoi Kusamy je, aby osoba, jež vlastní takový předmět, pocítila péči a emocionální investici nutnou k jeho vytvoření; předmět se tak stane součástí příběhu svého majitele a snad i budoucích generací – jeho úděl se tak prolne s nekonečnem.
Hravá kampaň ukazuje ikonické kabelky a parfémy ve společnosti známých tváří a najdete ji na online platformách po celém světě.