Krása ženského těla v nové kampani Aerie
Nová kampaň spodního prádla Aerie značky American Eagle se opět liší od všech ostatních značek. Čím překvapila tentokrát?
Aerie byla jednou z prvních značek, které se před několika lety podařilo změnit pohled na ženské tělo. Zatímco v dnešní době mnoho značek využívá rozmanitosti Photoshopu a jde především cestou zvýšení prodeje, Aerie chce ze svého nápadu udělat způsob podnikání. Začalo to kampaní #AerieREAL, ve které se značka zavázala, že bude ve všech svých nadcházejících kampaních pracovat s fotografiemi, které nebudou upravovány ve Photoshopu.
Poslední kampaň, se kterou společnost Aeria přichází, je opět další revoluční projekt. Nejenže novou kolekci spodního prádla oblékly ženy různých typů postav, barvy pleti a velikosti, ale Aerie tímto neskončila a vybrala několik dalších žen, které ze svých hendikepů dokažou udělat přednost a inspirovat ostatní ženy, které trpí stejným nebo podobným onemocněním, pro které se bojí ukázat své tělo. Mezi modelkami je také studentka Abby Sams, která je na invalidním vozíku. Po zveřejnění fotek, které byly ve spolupráci s Aerie nafoceny, se bála ohlasů, které se dostaví. Opak je pravdou! Na sociálních sítích ji zaplavila vlna pozitivních vzkazů a děkovných slov za to, že dokázala takovým způsobem vystoupit ze své komfortní zóny a ukázala, jak krásné dokáže tělo ženy být.
V kampani se objevily modelky, které mají berle nebo trpí kožní poruchou - vitiligo či cukrovkou. Celá tato myšlenka je inspirativní a plná energie. Oslovila ženy po celém světě. Aerie chce i nadále šířit myšlenku o kráse ženského těla bez jakýchkoli úprav.
ae.com; teenvogue.com; glamour.com; fashionisers.com