Kreativní ředitel značky Nancy Gonzalez zemřel

Kreativní ředitel značky Nancy Gonzalez zemřel

Osoba, která se stala součástí každého aspektu módní značky, prezident a kreativní ředitel značky Nancy Gonzalez před pár dny zemřel.

Mluvčí rodiny Gonzalez potvrdil jeho smrt, ale uvedl, že žádné další podrobnosti v tuto chvíli zveřejňovat nebudou. Santiago Barberi Gonzalez byl tvůrčí silou značky Nancy Gonzalez. Byl jakýmsi architektem, který rozhodoval o všem, co se se značkou děje, od obchodních strategií až po prodej i vizuální prezentaci.

Značka Nacy Gonzalez, která je známá pro své krokodýlí vzory a luxusní kabelky a obuv, byla založena právě Santiagem společně s jeho matkou. Prvotní myšlenka vznikla v roce 1998, když byl ještě studentem Savannah College of Art and Design. Tvůrčí skutky na sebe nenechaly dlouho čekat.

Nancy Gonzalez je značka, která se prodává zejména ve Spojených státech a její módní styl se řadí mezí exotické kůže zpracované do kabelek a obuvi. Milovníci a ochránci zvířat na chvíli přestanou číst, mezi jejich typické materiály patří krokodýlí kůže nebo norkový kožich, nejspíš rodákům z Kolumbie cítění s přírodou nepřijde natolik důležité. Jejich výrobky jsou však oblíbené.

Barberi Gonzalez se svou matkou fungoval na jedničku. Dokázal ocenit její estetiku a nadčasovost a na všem se společně domlouvali. „Je to skutečná definice exotiky, která vše přesměrovává z obyčejného,“ řekl Barberi o jejich stylu. „Stejně jako naše kabelky vyrobené jen z luxusních materiálů jako je hedvábí, bílý dub, žíně, žraločí kůže a samozřejmě krokodýl.“

Instagram před pár dny zahltily zprávy Barberiho přátel, kteří jsou jeho smrtí zdrceni.

wwd.com

Mohlo by vás zajímat