Kristen, Vittoria a Paloma ve fantasy kampani značky H&M

Kristen, Vittoria a Paloma ve fantasy kampani značky H&M

Kristen, Vittoria a Paloma se chopily ztvárnění módní fantazie inspirované virtuální realitou. H&M Innovation Story je kampaň, která symbolizuje tři odlišné dimenze módy.

foto: se svolením značky H&M

Tři odlišné dimenze v kampani oslavují individuální vyjádření a podporu ekologicky odpovědných postupů při výrobě dámského a pánského oblečení. Vizuální snímky celého příběhu představuje řada modelek, mezi nimi například Kristen McMenamy, Vittorie Ceretti či Paloma Elsesser.

Kousky z kolekce H&M Innovation Story mají výrazné odstíny a ještě výraznější siluety. Vše je nafoceno na pozadí připomínající noční oblohu a sníh. Kolekce je rozdělena do tří dimenzí, z čehož první se zaměřuje na návrhy vytvořené s ohledem na koncept cirkulární módy, druhá se týká programu půjčování oblečení ve vybraných prodejnách H&M a třetí dimenze je zaměřena na digitální kolekci, která byla navržena ve spolupráci s londýnským Institutem digitální módy.

Virtuální rozměr módy je vzrušující budoucností pro tvorbu živých, odvážných, virtuálních i fyzických kolekcí. „Kromě nekonečných kreativních možností nám virtuální rozměr také umožňuje navrhnout udržitelnější a inkluzivnější módní vizi, ke které má přístup kdokoliv a kdekoliv na světě,“ řekla Ann-Sofie Johansson, kreativní poradkyně společnosti H&M.

Modelky oblékly šaty plné flitrů, volánů i umělé kožešiny, které hýří barvami a unikátními střihy. Kolem nich září víc než jen obloha plná hvězd, ale spoustu světelných efektů podtrhující jedinečnost každého kousku z kolekce H&M Innovation Metaverse Design Story. Kolekce bude k dostání od 8. prosince ve vybraných prodejnách i online.

Zatím se na snímky z unikátní kampaně můžete podívat tady.

 

 

 

Mohlo by vás zajímat