L'Oréal Paris s novou strategií a s herečkou Winonou Ryder po svém boku

L'Oréal Paris s novou strategií a s herečkou Winonou Ryder po svém boku

Oblíbená herečka zejména z devadesátých let hlásí svůj osobní i profesní „comeback“. Její tvář se dostane do širokého povědomí díky kosmetice L'Oréal Paris.

Značka L'Oréal Paris oslovila Winonu Ryder v rámci spolupráce na kampani spojené s jedním z jejich největších obchodů v USA. Reklama byla spuštěná v rámci předávání Zlatých glóbů a touto formou se i fanoušci dozvěděli, že hlavní tváří je nově Ryder.

Kampaň s názvem „Comeback“ je spojena s přesunem většiny vlasových přípravků značky L'Oréal Paris pod franšízu Elvive. Jedná se o šampóny, kondicionéry i vlasové masky.

Platforma Elvive je zaměřená na prevenci poškození vlasů. V tiskové zprávě značka L'Oréal Paris uvádí, že doufá, že spotřebitelé v USA milující curlingové žehličky na vlasy, suché šampony a další, si značku Elvive oblíbí. Jejich výzkum totiž zjistil, že osm z deseti žen v USA si poškodilo své vlasy ve věku od 18 do 34 let, a to zejména nadměrným používáním horkých žehliček, fénů atd.

„Každý má rád comeback a my se navracíme k péči o poškozené clasy,“ řekla Anne Marie Nelson-Bogle, senior viceprezidentka marketingu společnosti L'Oréal Paris. „Od Winony víme, že její vlasy procházejí mnoha změnami - vlasy mívá suché a poškozené,“ dodala Nelson-Bolge.

Kampaň „Comeback“ také představí herečku Aja Naomi King a zpěvačku Camila Cabello. L'Oréal Paris doufá, že se jim tento tah vyplatí. Název Elvive není nový, L'Oréal jej používá pro vlasovou péči po celém Spojeném království, Austrálii a Mexiku. Název Elseve pak ve Francii a dalších zemích v Evropě. „Byli jsme nejoblíbenější vlasovou kosmetikou v Evropě od roku 1971, a proto využíváme naši popularitu a přinášíme franšízu do USA,“ řekla Nelson Bogle.  „Klíčový prvek společnosti Elvive spočívá v tom, že výrobky vykazují viditelný rozdíl  v zlepšující se kvalitě poškozených vlasů.“

wwd.com

Mohlo by vás zajímat