Lancaster využívá v podzimní kampani 2016 kouzla sedmdesátek
Pařížská značka Lancaster vsadila na trend 70. let, na němž postavila svou kampaň na podzim 2016.
Kudrnatá modelka Steffy Argelich se stala po Karlie Kloss a Behati Prinsloo novou tváří značky Lancaster Paris. V kampani její tvůrci povznesli na světlo 21. století trend sedmdesátek, ke kterému se v poslední době vrací čím dál tím více značek. Lancaster ho připomněl především díky světlé džínovině na mama jeans a zvonáčích. Celá kampaň ovšem nemohla zůstat nedotknuta dnešní dobou, proto jsme zahlédli i plyšovou kuličku na jedné z kabelek. Co se týče modelů kabelek samotných, jsme potěšeni - minimalistický design, žádné nadměrné zdobení pomocí kovů a čistá kůže. Lancaster volí na letošní podzim jako hlavní sáčkový tvar se stahovací tkaničkou v trendy pastelové šedé.
fashiongonerogue.com