Lindex spojil své síly se slavným návrhářem Matthew Williamsonem. Na své si přijdou zákaznice i charitativní účely

Lindex spojil své síly se slavným návrhářem Matthew Williamsonem. Na své si přijdou zákaznice i charitativní účely

Podzimní sezóna 2013 u Lindexu nebude jen ve znamení klasické kolekce

Podzimní sezóna 2013 u Lindexu nebude jen ve znamení klasické nové kolekce, ale také kolekce zcela unikátní. Ta vznikla ve spolupráci se slavným módním návrhářem Matthew Williamsonem. Jistě si mnohé z nás pamatují úspěch, který Lindex zaznamenal, když spojil své síly s italskou značkou Missoni, a ani tentokrát to nebude jiné. Navíc opět nebylo zapomenuto na charitativní účely, a tak každá zákaznice, která si zakoupí některý z modelů unikátní kolekce, přispěje na boj proti rakovině prsu.

Kolekce, která vznikla ve spolupráci s Matthew Williamsonem, bude do prodeje uvedena 4. října 2013 a nabídne zákaznicím značky Lindex skutečné módní potěšení. Slavný módní designér je mistrem v potiscích, detailech a kaleidoskopických barvách i vzorech, a tak dal kolekci svůj nezaměnitelný rukopis. „Spolupracovat s tak skvělou společností s širokou mezinárodní působností je prostě paráda. Získal jsem příležitost oslovit zcela novou skupinu žen, které milují módu,“ komentuje spolupráci se značkou Lindex Matthew Williamson.

Kdo je Matthew Williamson? Tento absolvent prestižní Central Saint Martins College v Londýně v roce 1997 představil svou první řadu, která zaznamenala okamžitý úspěch. Od té doby buduje svou vlastní luxusní značku, která je k dostání v prodejnách v Londýně, Dubaji a Kataru. Lindex jde ruku v ruce s charitou Ani u této exkluzivní speciální kolekce nebudou chybět charitativní účely. V první řadě to bude 10 % z ceny každého kousku, které budou určené pro boj proti rakovině prsu. Navíc ale i v tomto případě přichází Lindex s projektem Růžový náramek. Tento šperk opět vzešel z návrhu Matthew Williamsona a bude dostání ve všech prodejnách Lindex. Zisk z prodejů náramků poputují opět na boj se zákeřnou nemocí, která každý rok postihuje mnoho žen po celém světě.

V České republice připadne konkrétně Alianci žen s rakovinou prsu. Růžový doplněk je jemný, a tak ho mohou nosit ženy bez ohledu na styl či věk. „Boj proti rakovině prsu je velice důležitý. Jsem skutečně hrdý na to, že mohu podpořit společnost Lindex a její úžasnou kampaň. Dostal jsem příležitost přispět opravdu dobré věci,“ komentuje projekt návrhář Matthew Williamson. Lindex otevřel svůj showroom 27. června značka Lindex otevřela svůj showroom, na kterém představila exkluzivní kolekci i novou klasickou podzimní kolekci. Bylo možné prohlédnout si nejen modely, ale také šperky a kabelky. V první místnosti byla vystavena kolekce Matthew Williamsona, u které už na první pohled dominují barevnější potisky. Podzimní kolekce Lidex, prezentovaná odděleně, hraje spíše na strunku nekomplikovanosti. Do prodejen přinese nejen delší saka, teplo zaručující vesty a kabátky či další zajímavé oblečení, ale také barevné punčochy, které rozzáří sychravé počasí, šperky, kabelky i boty.

Podzimní kolekce nás zahřeje
Základ podzimní kolekce tvoří úplety z hřejivých pletenin, bundy a také denim. U svetrů nechybí copové a dvojité vyplétání, žebrovitá struktura, žakárové vzory a kombinované příze, přičemž právě tyto prvky budou v letošní podzimní sezóně velice trendovou záležitostí. Návrhářský tým značky Lindex neopomněl ani na milovnice barev. Inspiroval se na anglickém venkově, a tak vytvořil modely v zelené, červené, oranžové, růžové, béžové, bílé i námořnické modři. Z materiálů dominuje samet, tweed a různé druhy vlny. Černé kalhoty jsou osvědčenou klasikou Na podzim Lindex také přinese The Black Pant Collection, černé kalhoty jsou totiž naprostým základem šatníku každé ženy. Zákaznice tak budou moci vybírat z bohaté nabídky úzkých, džínového typu, klasických, zužujících se, širokých nebo I ležérních kalhot.

 

Zdroj obrázků: Tomáš Pacovský, Lindex

Mohlo by vás zajímat