Louis Vuitton Pop-up store v New Yorku dostal nádech jedovaté zelené
Virgil Abloh, coby kreativní designér oblíbené módní značky zvolil neonově zelenou k oslavě pánské kolekce pro podzim / zimu 2019.
Kolekce byla k dostání jen po omezený čas, proto se pop-up store v New Yorku zabarvil do neonově zelené, aby tak na sebe ještě více upozornil. Obchod se nachází na 100 Rivington street a má oficiální hashtag #LVGreenscreen.
Zabarevní se týče nejenom fasády obchodu, ale také veškerých detailů uvnitř. Zelený nábytek, umělohmotné figuríny a dokonce i venkovní poštovní schránka a požární hydrant oplývají zelenou.
Celozelený maloobchodní zážitek pohlcuje návštěvníky, kteří procházejí po Rivington street. Je to pár dní, kdy se oficiální prodej podzimní pánské kolekce zastavil a my se můžeme těšit na další změny new yorského pop-up store.