Louis Vuitton představil reklamní kampaň „Series 6“
Nejromantičtější a zároveň nejmódnější město Paříž vybírá každou sezónu ty nejlepší reklamní kampaně, které poté představuje světu.
Nešlo si tedy nevšimnout jarní reklamní kampaně „Řady 6“, kterou představil módní dům Louis Vuitton.
Jak kolekce vypadá?
Extravagantní, romantická a trochu i rocková, taková je nová kolekce Louise Vuittona, který jak je vidět, využil svou kreativní mysl plnou fantazie a vytvořil něco opravdu krásného.
Většina obchodních domů uvádí spoustu módních kousků, které se v reálném životě nedají nosit, protože jsou až moc módní. To však o kolekci „Series 6“ říct nemůžeme, protože si dokážeme konkrétně představit, kam bychom si jaký outfit oblékly.
Reklamní kampaně módního domu Louis Vuitton vždy souvisí s Paříží a jsou v ní jistým způsobem ukotveny. Ani tentokrát tomu není jinak, protože si značka vybrala ostrov Ile Saint-Louis, který byl jakousi klidnou a inspirativní oázou oproti rušnému a chaotickému centru Paříže.
Kampaň s názvem „Series 6“ jaro/léto 2017 v sobě spojuje historické umělce, kteří na ostrově Ile Saint-Louis tvořili nebo zde napsali nějaký ze svých velkolepých příběhů, jako třeba Ernest Hemingway. Proto některé kousky vypadají, jako umělecká díla.
„Paříž je duší této kolekce, vypráví její příběh s veškerými uměleckými vlivy a vzdává jí veškerý hold tomu, jak je kultivovaná, intelektuální, originální a vyspělá,“ vysvětlil Nicolas Ghesquire. Když se na kolekci detailně podíváme, můžeme s jistotou říci, že je exkluzivní, mnohostranná a dokáže zaujmout různorodé cílové skupiny, které mají slabost pro značkové a kvalitní oblečení se zajímavým nápadem.