Louis Vuitton se zamiloval do Seleny Gomez

Louis Vuitton se zamiloval do Seleny Gomez

Louis Vuitton má novou múzu - americkou herečku a zpěvačku Selenu Gomez. A nová podzimní kampaň s ní sklízí pozitivní i negativní reakce - prohlédněte si ji a názor si udělejte sami.

Selena Gomez se docela nedávno objevila na hlavní stránce Vogue Brazil společně s kreativním ředitelem Louis Vuitton, Nicolasem Ghesquièrem. Měsíc před tím doprovodila Ghesquièra na společenskou událost MET Gala, oblečená od hlavy až k patě v Louis Vuitton. Už to nám mohlo napovědět, koho si Louis Vuitton oblíbil. Ze Seleny se stala nová múza, v podzimní a zimní kampani tohoto módního domu tak nemůže chybět. 

Značka se v kampani již opakovaně obrací k cestování, ale Selenu zachycuje i na studiových fotografiích. Fotografie od Bruce Webera přesto, že podzimní a zimní kolekce Louis Vuitton je nádherná, zatím nesklidily mnoho pochvaly. Módní kritici se nějak nedokážou sžít s představou Seleny Gomez jako hlavní tváře módního domu, jehož klientela nečítá jen zákaznice mladší generace. Mladistvý look Seleny jim zkrátka k této značce nesedí. Snaha Ghesquièra ovšem je, soudě podle toho, jaké osobnosti pro svůj módní dům v poslední době vybírá, omladit a osvěžit image Louis Vuitton. Se Selenou podle nás rozhodně nesáhl vedle, jen bychom u fotografií uvítali trochu originality nebo nový nápad. Podzimní kampaň totiž připomíná kampaně Louis Vuitton z minulého roku v kombinaci s malou inspirací u skupinových fotek pro kampaně Dolce & Gabbana.

Ač se nejvíce mediální pozornosti dostává Seleně, v kampani se objevují i jiné tváře a jejich snímky na nás působí více jako kampaň než editoriál pro časopis, jako je tomu v případě fotek se Selenou. Mezi profesionální modelky v kampani patří Jean Campbell, Luisana Gonzáles, Natalie Westling, Sora Choi, Erika Linder nebo Rianne van Rompaey.

Foto: highsnobiety.com

Mohlo by vás zajímat