Louis Vuitton ve spolupráci s UNICEF připravil novou kolekci náramků Silver Lockit
Partnerství, které vzniklo již před sedmi lety, si nadále udržuje svou tradiční podobu pomoci v rámci prodeje náramků Silver Lockit, které s postupem času získávají nový a neokoukaný design. Již podruhé náramek navrhl Virgil Abloh.
foto: se svolením Louis Vuitton
Virgil Abloh působil u módního domu Louis Vuitton v letech 2018 až 2021 na postu uměleckého ředitele pánských kolekcí. Návrhář vycházel ze své první verze náramku z roku 2020 a i tentokrát prostřednictvím propojení módního domu s organizací UNICEF pomáhá dětem v nouzi. Novinka nese stejné designové kódy, ovšem ve variaci nových materiálů a barev. Řetízek, visací zámeček a přívěsek Louis Vuitton jsou v provedení z přírodního kovu nebo černého titanu – to vše v kombinaci s neónově žlutou, duhovou nebo černou kordovou šňůrkou.
foto: se svolením Louis Vuitton
V pokračování kampaně #MAKEAPROMISE se Louis Vuitton zavázal zvyšovat povědomí a finanční prostředky na podporu práce UNICEF s cílem poskytnout dětem postiženým konflikty a katastrofami přístup k vodě, hygieně, výživě, vzdělání, zdravotním a ochranným pomůckám. Zakoupením Silver Lockit mají klienti možnost pomáhat dětem v ohrožení.
Originální pojetí náramku Silver Lockit od Virgila Abloha, které bylo poprvé představeno v únoru 2020, přineslo do kolekce svěží esprit. Umělecký ředitel pánských kolekcí doplněk opatřil svým ikonickým výrazným řetězem a silnější šňůrkou; design korunuje stříbrný visací zámeček a přívěsek Louis Vuitton v zadní partii.
foto: se svolením Louis Vuitton
Od roku 2016 se značce Louis Vuitton podařilo prostřednictvím prodeje náramků a přívěsků z kolekcí Silver Lockit nashromáždit pro organizaci UNICEF částku přesahující 18 miliónů amerických dolarů. V rámci kontinuální podpory UNICEFu jsou každý rok na trh uváděny nové variace náramku Silver Lockit. Z nákupu každého náramku Silver Lockit by Virgil Abloh poputuje na konto organizace UNICEF 100 dolarů.
foto: se svolením Louis Vuitton