Marc Jacobs využije hashtagové výhody
Marc Jacobs začíná poskytovat výhody uživatelům sociálních sítí
Marc Jacobs začíná v souvislosti s kampaní k novému parfému Daisy jako jeden z prvních poskytovat výhody uživatelům sociálních sítí.
Podle stránky Fashionista.com si fanoušci značky mohou prostřednictvím Daisy Marc Jacobs Tweet Shop koupit vůni za zvýhodněnou cenu. Výměnou za post na Twitteru, obrázek na Instagramu nebo facebookovou zprávu jim totž Marc nabízí slevy a volňásky do svého pop-up shopu.
Také samotné značce se tento moderní přístup vyplatí, protože šíření jejích novinek představuje významnou a navíc bezplatnou část reklamy na její produkty.
Samotný pop-up shop bude otevřen v průběhu New York Fashion Weeku, tedy od 7. do 9. 2. Zákazníkům tam bude k dispozici hala, fotokoutek, nehtové studio i občerstvení, samozřejmostí je Wi-fi připojení pro snadnější přístup k síti.
A proč se do této akce určitě zapojit? Soutěží se o spoustu skvělých cen, hlavní výhrou je zbrusu nová kabelka.
Oslovit mladší generaci se navíc Marc Jacobs snaží i dalšími způsoby, tváří jeho další jarní kampaně je teprve jedenadvacetiletá hudební hvězda Miley Cyrus a blízké době chystá i další novinky.
Zdroj: dailymail.co.uk, imabeautygeek.com
Autor: Dana Halušková