Meldíkovi přináší inspiraci z exotické Dubaje. USHI představuje osmou kolekci náušnic

Meldíkovi přináší inspiraci z exotické Dubaje. USHI představuje osmou kolekci náušnic

Půl roku strávili Erik Meldik a MamaDomisha s rodinou v dynamické Dubaji, která se stala inspirací pro osmou autorskou kolekci náušnic jejich šperkařské značky USHI. Ta pod názvem Dubai v červenci odhalila šest nových modelů, které odráží krásu i luxus tohoto dynamického města.

 

Šperky značky USHI jsou česká rodinná firma, kterou v roce 2021 založili Dominika Šťovíčková, známá na sociálních sítích jako MamaDomisha a populární český youtuber a influencer Erik Meldik. Značka se zaměřuje na tvorbu originálních stříbrných náušnic v nejvyšší kvalitě, které vyrábí přední čeští zlatníci. Jednotlivé modely náušnic pak navrhuje sama Dominika Šťovíčková a nejnovější kolekci navrhla díky půl roku strávenému v Dubaji.

Kolekce Dubai zahrnuje ručně zhotovené modely stříbrných náušnic, které se inspirují architekturou, kulturou i luxusem Dubaje. V kolekci najdeme pecky s jemnými ornamenty, náušnice s geometrickými tvary i klasické kousky zdobené zirkony, které připomínají záři dubajských mrakodrapů. Všechny modely jsou k dostání v kvalitním stříbře o ryzosti 925/1000 buď ve stříbrné variantě, v rose gold odstínu nebo se zlaceným povrchem.

„Dubaj je město kontrastů, neuvěřitelné energie a neomezených možností. Novou kolekcí jsme chtěli zachytit jeho jedinečný styl a eleganci. Každá náušnice vypráví příběh o naší fascinaci tímto městem, které propojuje ultramoderní designy s tradicí,“ přibližuje Dominika Šťovíčková, spoluzakladatelka české šperkařské značky USHI.

Náušnice nové kolekce obsahují motivy hvězd nebo měsíce a nesou neotřelé názvy jako Hilal (arabsky půlměsíc), Gamar (arabsky měsíc) nebo třeba Alnujum či Ma. Šperky jsou opatřeny balonkovým zapínáním a již tradičně neobsahují nikl, jsou proto vhodné také pro alergiky.

Mohlo by vás zajímat