Mileniálové chtějí klasiku - pánská kolekce D&G 2019
Rozsáhlá kolekce pánské jarní módy zabrousila snad do všech stylů - od ryze formálního, přes black tie creative až po casual a sportovní street style.
Touha po klasice
Dolce & Gabbana patří ke značkám, které se snaží jít vstříc generaci mileniálů, a proto zkouší, co opravdu její zástupci chtějí: "Je čas otočit stranu. Hodně jsme se učili a to nejdůležitější, co jsme se naučili, je, že co moderní generace chce nejvíc, je naše klasika. Perfektně padnoucí saka, smokingy, černá krajka, saténové vzorované šaty - všechno jsou to věci, které nás fascinovali před třiceti lety a stále fascinují i mladou generaci," vysvětlil Dominico Dolce. Možná i proto bylo v jarní pánské kolekci 2019 tolik dokonalých sak v tak neobvyklém barevném i materiálovém provedení. Výjimkou nebyla ani saka s celoplošným potiskem a kontrastními klopy.
"Mileniálové si tradiční kousky jako smoking chtějí přizpůsobit. Neděláme módu. Naše práce je použít kolekce tak, abychom díky nim mohli vyprávět příběhy."
- Dominico Dolce
DNA evoluce
Návrháři pojmenovali svou kolekci jako DNA Evolution, což jasně poukazuje na to, co sám Dominico Dolce vysvětloval. Dolce & Gabbana bude nadále stavět na svých stěžejních kouscích a stylu, proto DNA. Zároveň se však nebojí svou módu osvěžit a trochu přiblížit mladé generaci, proto evoluce. Naprosto promyšlené spojení, které se návrhářům očividně vyplácí. Stavební kousky pánské módy, kterou D&G zastupuje, jako třeba kvalitní smoking, jsme pro jaro 2019 mohli vidět přetransformovány do stoprocentně originálních a barvami hýřících modelů. Jak dodali sami autoři kolekce, bylo v ní opravdu úplně všechno včetně tradičních sicilských vzorů nebo třeba celoplošného potisku Fanty na košili a kalhotách.
"Už tu nezbývá mnoho návrhářů, kteří by vlastnili vlastní značku. Mnoho brandů už je jen o businessu a jejich ředitel není návrhář. My ale stále máme tu šanci vyjadřovat se prostřednictvím naší značky. A děláme to, protože to milujeme."
- Dominico Dolce
vogue.com