Milostný příběh mezi mořskou pannou a žralokem v podání značky Burberry
Milostný příběh mezi mořskou pannou a žralokem, který se nejdříve odvíjí v oceánu a pak přejde na pevninu. Tak popsal novou jarní a letní kolekci 2021 kreativní ředitel módního domu Burberry Riccardo Tisci.
Zdroj: Vogue.com
Nápad se žralokem a mořskou pannou se Tiscimu rozvinul v hlavě poté, co strávil několik měsíců v karanténě. Pomocí žraloka metaforicky znázornil touhu po svobodě a zvlášť pak samotu, kterou během koronavirové pandemie cítila většina lidí. Tisci však úplně sám nebyl. Karanténu trávil vařením a zahradničením se svou dvaadevadesátiletou maminkou v domě blízko italského jezera Como. Bylo to poprvé po jednadvaceti letech, kdy spolu ti dva strávili tři měsíce. Tisci často chodil na procházky do lesa, odkud bral rovněž inspiraci pro nejnovější kolekci. Finální sbírka se tak nemohla uskutečnit nikde jinde než v lese.
Kolekce s názvem In Bloom představuje rebelského mladistvého ducha s moderními detaily - grafickými potisky, zipy a směsicí materiálů. Jednalo se o přirozenou spleť klasických a pouličních prvků. „Modrá je nová béžová,” žertoval Tisci o nejcharakterističtější barvě módního domu. Značka Burberry touto osobní a zatím zřejmě nejpovedenější kolekcí kreativního ředitele Tisciho skvěle odstartovala digitální londýnský týden módy.
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com