Modelka Bella Hadid v oslnivé kampani Kith X Versace
Modelka Bella Hadid se stala novou tváří kampaně Kith x Versace. Z kolaborace sportovní značky a luxusního módního domu vznikla moderní a dynamická kolekce, která své místo v nynějších šatnících určitě nalezne.
Sbírka obsahuje přes sto kousků od oblečení až po pánské i dámské doplňky a boty, přičemž je vše ručně vyrobeno v ateliérech módního domu Versace. Kromě toho je také zcela poprvé upravena medúza - ikonické logo italského módního domu. Medúza má místo očí logo Kith, což značí kolaboraci těchto dvou značek. Kolekce bude dostupná od 15. února 2019 na internetových stránkách Kith.com a ve vybraných obchodech Kith a Versace.
Spolupráce značek Kith a Versace byla poprvé odhalena v září 2018 debutovou kolekcí, kterou mohli diváci vidět na newyorském týdnu módy. Bella Hadid nechyběla na módní přehlídce a momentálně se stala také tváří nejnovější kampaně. Sbírka je určena jak mužům, tak ženám a obsahuje řecké motivy inspirované barokem, logománii, burgundy teplákovou soupravu, šátky, mikiny a lehké bundy nebo typicky devadesátkové tenisky. Z kolaborace vznikla elegantní, ale zároveň dynamicky sportovní kolekce pro moderní zákazníky.
Fashionista.com, Flaunt.com