Modelka Cara Taylor v kampani Richard Allan x H&M inspirované šedesátými lety
Módní řetězec H&M se spojil s britskou značkou Richard Allan a vznikla kampaň silně inspirovaná šedesátými lety v hlavní roli s modelkou Carou Taylor. Snímky nafocené v ulicích Londýna působí hravým a bezstarostným dojmem.
Nová kampaň představuje Londýn ve swingových šedesátkách. Kdo by si nepřál vrátit čas? Poválečná éra byla plná revolučních změn. The Beatles, Mary Quant, krátké vlasy, krátké lemy, psychedelická hudba a nezávislý styl - vše bylo povoleno. V roce 1962 vznikla značka Richard Allan specializující se na výrobu hedvábných šátků s různými vzory a motivy. „Jsme nadšeni, že spolupracujeme s jedním z nejvýznamnějších výrobců šátků této doby. Bereme vintage potisky a snažíme se je přetvořit do novější podoby. Všechny šátky z nové kolekce Richard Allan x H&M jsou silné, ženské a přesto sofistikované,” sdělila Maria Östblom, vedoucí dámské módy v H&M.
Nejen design, ale také barevná paleta přímo odráží šedesátá leta. Nechyběla oranžová, černá, bílá, hnědá či světle růžová. A ačkoliv barevná škála odráží éru minulou, trefila se i do aktuální palety, jelikož právě zemité odstíny jsou velmi populární.
Snímky z nejnovější kampaně odhalují, jakými způsoby se může s šátkem pracovat. „Existuje spousta způsobů, jak lze šátek nosit a uvázat. Je to velmi kreativní proces,” řekla Cate Allan, dcera zakladatele Richarda Allana a nynější kreativní ředitelka. Upřednostníte raději klasicky omotaný šátek kolem krku, či si ho zkusíte dát do vlasů místo čelenky nebo na ucho vaší oblíbené kabelky? To záleží jen na vás.
Nejnovější kolekce bude k dostání v prodejnách i online během září 2019.
H&M.com, FashionGoneRogue.com, FashionUnited.uk