Módní designérka Radka Sirková představuje ready-to-wear kolekci, která vás provede městskou džunglí, se kterou každý den pomyslně bojujeme
Nová značka se stejnojmenným názvem její autorky vzniká po téměř dvacetiletém působení v branži a po pečlivém naslouchání potřebám a tužbám klientů. Radka Sirková tak odráží precizní řemeslo promítnuté do moderních siluet. Nositelky oděvů od Radky Sirkové získají sebedůvěru a sílu i pro situace, které jsou křehké a proměnlivé.
Během své kariéry hledala designérka Radka Sirková cestu, která je v oblékání zásadní pro ni a i ta se, s estetikou jí vlastní, odráží v aktuální řadě. Na první pohled patrná symbióza mezi téměř pánským tvaroslovím s jemnými ženskými siluetami a prvky odkazujícími na grafickou podobu nové značky Radka Sirková je patrná napříč kolekcí. Radka Sirková se v rámci této kolekce spojila se značkou L’Oréal Paris, která podpořila vznik tří modelů z materiálu vytvořeném oděvním výtvarníkem Jurajem Strakou a inspirovaným řadou Bright Reveal.
„Vy za to stojíte” - filosofie značky L’Oréal Paris - rezonuje také s Radky přístupem k show, ženám, ale i k samotnému oblečení. Snaží se totiž najít a pracovat nejen se svými silnými stránkami, ale i se sílou svého okolí a upřímností sobě vlastní.
Kolekce, která byla představena 23. října 2024 v Praze, je oslavou oblékání. Jde o šaty do každodenní městské džungle, se kterou každý den pomyslně bojujeme. Jde o kolekci vytvořenou tak, aby svou nositelku doplnila kdykoli a téměř v jakékoli předvídatelné situaci.
„I když je slovo “praktický” většinou spojované s něčím esteticky slabším, byl pro mě právě komfort a jakási praktičnost velmi zásadní. Proto jsou v kolekci zastoupené udržitelné, ale přitom stále luxusní materiály jako samet, vlna, denim nebo recyklovaný nylon. Možná to bude znít jako klišé, ale současně jde i o oslavu ženství ve všech podobách. Podařilo se mi sestavit skvělý tým, který stojí za kolekcí a novou značkou společně se mnou a jsou její nedílnou součástí”, říká Radka Sirková.
V kolekci se představilo dvacet šest modelů, které vynesly nejen modelky, ale i další ženy, které si designérka zvolila jako ambasadorky večera. Nemohly mezi nimi chybět grafická designérka Zuzana Lednická, mimo jiné tvůrkyně nové vizuální identity značky Radka Sirková, influencerky Karolína Kabelka nebo Šárka Švastalová a další.
Modely L’Oéal Paris jsou vytvořené z hedvábného šifonu a viskózového nebo hedvábného saténu a navazují na kolekci Radky Sirkové v jejím silném rukopisu. Modely se na mole objevily na ambasadorkách značky, Petře Vančurové, Kristýně Nimylovych a Karolíně Mališové.
„Vážíme si spojení s designérkou Radkou Sirkovou, jejíž tvorbu vnímáme jako silně etablovanou na české módní scéně, i přes to, že uvidíme v podstatě debut pod jejím vlastním jménem. Silné ženy jsou pro nás nekonečnou motivací a inspirací, právě pro ně vytváříme produkty, které jim pomáhají a dodávají sebedůvěru v každodenním životě”, říká Tereza Law, PR Director společnosti L’Oréal.